Nieuwe tools topic

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.758
731
Enschede, Twente
Ik begrijp dat het een los verlengsnoer is? Met een stekkerdoos op de machine? Dan op de machine de draden om zetten en het snoer weer origineel maken. En adereindhulsjes gebruiken.
Klopt. Niets vervelender dan snoeren met verschillende 'polariteiten'. Stelregel 1: een snoer/kabel moet op elk apparaat goed werken. Of je dan de kleuren volgens 'standaard' hebt doet er niet toe. Of zelfs maar dat er sprake is van kleuren. Ik had lang geleden een vriendje die van pa de zolder mocht verbouwen om als slaapkamer/studeerkamer te dienen. Voor de elektra had hij maar 1 kleur draad - waar de spanning opstond testte hij met twee natte vingertoppen… Aarde deed men toen nog niet aan.
 
  • Wow
Waarderingen: SunRayes

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.109
515
Moordrecht
Ik begrijp dat het een los verlengsnoer is? Met een stekkerdoos op de machine? Dan op de machine de draden om zetten en het snoer weer origineel maken. En adereindhulsjes gebruiken.
Check, thx voor het advies, alles zit weer netjes. Polariteit is op de machine zo om te zetten
 

Richard72

Actieve deelnemer
6 mei 2020
33
5
51
Kerkrade
Hoi Rizz
Ik heb misschien de handleiding nog ergens rond liggen ik heb de Bernardo FS 310 PS.
Maar zal met afstellen gelijk zijn.
Als je interesse hebt dan zoek ik wel effe!

 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.109
515
Moordrecht
Hoi Rizz
Ik heb misschien de handleiding nog ergens rond liggen ik heb de Bernardo FS 310 PS.
Maar zal met afstellen gelijk zijn.
Als je interesse hebt dan zoek ik wel effe!

Ha Richard, ik zie het nu pas, excuus.. Heb al een handleiding bij Bernardo opgevraagd en gekregen.

Maar wie heeft er nou een handleiding nodig?🤣 Het is ook gelukt zonder, al was het even zoeken. Ben in totaal een uurtje of 4 tot 5 bezig geweest, met mesjes draaien, uitvoertafel afstellen en daarna de invoertafel. Wat erg lastig is, aangezien je op 1 hoek wat doet en daarmee ook de andere 3 wat beÏnvloedt. Maar het is gelukt en net wat eiken geschaaft. Zo mooi vlak, dat het vastzuigt aan de tafel.. Je mag maar tevreden zijn met jezelf😎
 
  • Leuk
Waarderingen: Richard72 en mink

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.