Nieuwe tools topic

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Zo, dan toch maar de DTS 400 besteld, zonder koffer dan.
Hopelijk morgen in huis, kan ik maandag los gaan.
Gisteren binnen gekomen op het postpunt, gelijk opgehaald.......
Zit er een RTS 400 in de doos :cautious:
Gelijk gebeld, wordt dit weekend nog opgelost, maandag uiterlijk dinsdag in huis.
Van het weekend is er dus niets opgelost, nog geen retour etiket en geen e-mail dat het geleverd wordt.
Van die halve beloftes/afspraken, waardeloos.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.760
733
Enschede, Twente
Gisteren binnen gekomen op het postpunt, gelijk opgehaald.......
Zit er een RTS 400 in de doos :cautious:
Gelijk gebeld, wordt dit weekend nog opgelost, maandag uiterlijk dinsdag in huis.
Van het weekend is er dus niets opgelost, nog geen retour etiket en geen e-mail dat het geleverd wordt.
Van die halve beloftes/afspraken, waardeloos.
Makkelijke fout om te maken — de body van de twee is identiek & het bestelnummer ligt slechts 7 uiteen. : )
Waar besteld, trouwens?
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Makkelijke fout om te maken — de body van de twee is identiek & het bestelnummer ligt slechts 7 uiteen. : )
Waar besteld, trouwens?
Nee, dat snap ik dat een fout zo is gemaakt, maar als je zegt het dit weekend op te lossen, dan moet je daar ook voor gaan. Maandag of uiterlijk dinsdag in huis zij de dame, ze versturen namelijk ook op zondag. Zondag voor 18:00 uur is maandag in huis staat er op hun site.
Zeg dan gewoon we versturen op maandag omdat er bij omwisseling meer om de hoek komt kijken of zo en dinsdag is het in huis.
Dit is een tweede dingetje in 1 week tijd, ik zou nog terug gebeld worden voor een levering van iets anders die niet was afgeleverd. Uiteindelijk was het afgeleverd aan de andere kant van het industrieterrein.
Na 2 dagen kwamen die mensen dat netjes bij ons brengen. Fout van de vervoerder, maar bel terug als je dat hebt gezegd.

Was bij gereedschapcentrum.nl waar ik heb besteld.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.760
733
Enschede, Twente
Nee, dat snap ik dat een fout zo is gemaakt, maar als je zegt het dit weekend op te lossen, dan moet je daar ook voor gaan. Maandag of uiterlijk dinsdag in huis zij de dame, ze versturen namelijk ook op zondag. Zondag voor 18:00 uur is maandag in huis staat er op hun site.
Zeg dan gewoon we versturen op maandag omdat er bij omwisseling meer om de hoek komt kijken of zo en dinsdag is het in huis.
Dit is een tweede dingetje in 1 week tijd, ik zou nog terug gebeld worden voor een levering van iets anders die niet was afgeleverd. Uiteindelijk was het afgeleverd aan de andere kant van het industrieterrein.
Na 2 dagen kwamen die mensen dat netjes bij ons brengen. Fout van de vervoerder, maar bel terug als je dat hebt gezegd.

Was bij gereedschapcentrum.nl waar ik heb besteld.
Tja, die bezorgjongens staan onder giga druk. Stond laatst een artikel over in de Volkskrant: onderaannemers onder onderaannemers, dalende vergoedingen per bezorging, lange diensten, veel frustratie. Weken van wel 80 uur maken, dat werk. Belachelijk, maar wel wat we met elkaar verantwoordelijk voor zijn.
Ik kies de laatste tijd als het kan om het bij een afhaalpunt op te halen. Dat kost mij wel wat extra tijd, maar zorgt ervoor dat het systeem niet helemaal inelkaar klapt (en dat ik de spullen in elk geval in handen krijg, ipv dat het bij een willekeurige buur belandt…).
 
  • Leuk
Waarderingen: DannyL

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.073
414
Nou, om mijn gezeur weer goed te maken: de inlay is dan weer wel top! Toch wel heel wat anders dan het stukje goedkope plastic waar mijn Mafell MT55 op moet rusten.
 
  • Leuk
Waarderingen: maja158

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Nee, dat snap ik dat een fout zo is gemaakt, maar als je zegt het dit weekend op te lossen, dan moet je daar ook voor gaan. Maandag of uiterlijk dinsdag in huis zij de dame, ze versturen namelijk ook op zondag. Zondag voor 18:00 uur is maandag in huis staat er op hun site.
Zeg dan gewoon we versturen op maandag omdat er bij omwisseling meer om de hoek komt kijken of zo en dinsdag is het in huis.
Dit is een tweede dingetje in 1 week tijd, ik zou nog terug gebeld worden voor een levering van iets anders die niet was afgeleverd. Uiteindelijk was het afgeleverd aan de andere kant van het industrieterrein.
Na 2 dagen kwamen die mensen dat netjes bij ons brengen. Fout van de vervoerder, maar bel terug als je dat hebt gezegd.

Was bij gereedschapcentrum.nl waar ik heb besteld.
Bekend probleem, laatst vroeg in de avond de MKF700 besteld bij boven genoemde en de volgende ochtend een mail ontvangen met het bericht wegens problemen bla bla vertraagd, kan gebeuren. Een dag later kwam deze binnen.

Een week verder op zondagmiddag om 14uur een slijptol besteld en weer het zelfde verhaal. De dag daarop nog niets en de volgende dag ook nog niets, toen heb ik de zelfde tol nog eens besteld bij BOL en geleverd door bovengenoemde deze was de volgende dag binnen.

Ik heb ze toen gebeld en als antwoord leveringsproblemen, toen verteld dat ik de tol via BOL besteld heb en wel door hun geleverd is was het antwoord ik crediteer de eerste slijptol wat ze ook netjes zijn nagekomen.

 
  • Leuk
Waarderingen: Ambidexterity
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Een grote mensen stofzuiger!
Had zo'n blikken emmer zuiger maar dat bleek niet voldoende voor de zaagtafel. Hopelijk met deze meer succes.

Waarom deze: lekker klein en meer vermogen dan een SPA1200 zonder dat de stoppen doorslaan.

Filter is ook wel lekker (denk ik)



20211117_173402.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Tympy, Nova en GH1

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
Een grote mensen stofzuiger!
Had zo'n blikken emmer zuiger maar dat bleek niet voldoende voor de zaagtafel. Hopelijk met deze meer succes.

Waarom deze: lekker klein en meer vermogen dan een SPA1200 zonder dat de stoppen doorslaan.

Filter is ook wel lekker (denk ik)



Bekijk bijlage 110346
Zit er nu een aanslag met maatvoering op je afzuiging? ben je zo precies dat je je stofdeeltjes haaks wilt opzuigen ? ;)
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Bekend probleem, laatst vroeg in de avond de MKF700 besteld bij boven genoemde en de volgende ochtend een mail ontvangen met het bericht wegens problemen bla bla vertraagd, kan gebeuren. Een dag later kwam deze binnen.

Een week verder op zondagmiddag om 14uur een slijptol besteld en weer het zelfde verhaal. De dag daarop nog niets en de volgende dag ook nog niets, toen heb ik de zelfde tol nog eens besteld bij BOL en geleverd door bovengenoemde deze was de volgende dag binnen.

Ik heb ze toen gebeld en als antwoord leveringsproblemen, toen verteld dat ik de tol via BOL besteld heb en wel door hun geleverd is was het antwoord ik crediteer de eerste slijptol wat ze ook netjes zijn nagekomen.

Je leest er ook veel over terug in de reviews dat ze traag zijn, veel smoesjes en blabla.
Ik was er klaar mee, heb hem retour gestuurd, zelfs dat ging niet normaal. Ik kreeg een label met adres, geen retour label dus. Weer moeten bellen en aangegeven dat hun het fout doen en dan moet ik voor de kosten opdraaien. Uiteindelijk een juiste label op hun kosten gehad.
Ik heb hem maandag besteld bij ToolMax en mandag avond is deze bezorgd, de nodige kilometers er al mee geschuurd, perfect ding.
Dan denk je dat zo'n goedkoop bouwmarkt ding goed zat is, maar dan kom je er achter dat het toch een flink stuk beter kan (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nova

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Niet woodworking gerelateerd:
- 10m kabel voor mijn neutrik stekker, 2x5m is niet handig. Ik kwam bij het klussen in de voortuin steeds snoerlengte tekort en heb nu één 5m en één kabel van 10m.
- Bosch GLI 300, handzame 12V LED lamp. Ik heb er al eentje, maar ik zat te wachten op een aanbieding bij AMAZON en kon deze voor weinig kopen
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
498
118
Omg. Eindhoven
Je leest er ook veel over terug in de reviews dat ze traag zijn, veel smoesjes en blabla.
Ik was er klaar mee, heb hem retour gestuurd, zelfs dat ging niet normaal. Ik kreeg een label met adres, geen retour label dus. Weer moeten bellen en aangegeven dat hun het fout doen en dan moet ik voor de kosten opdraaien. Uiteindelijk een juiste label op hun kosten gehad.
Ik heb hem maandag besteld bij ToolMax en mandag avond is deze bezorgd, de nodige kilometers er al mee geschuurd, perfect ding.
Dan denk je dat zo'n goedkoop bouwmarkt ding goed zat is, maar dan kom je er achter dat het toch een flink stuk beter kan (y)
Dan heb ik misschien geluk bij gereedschapcentrum.

Ik heb er toevallig gisteren om 23.49 wat besteld, en om 00:01 kreeg ik de melding dat het klaar stond om opgehaald te worden.
Kwam daar afgelopen middag en het stond idd netjes klaar.

Ook de mensen daar waren vriendelijk en behulpzaam (zelfs met inladen in de auto hielpen ze mee). Leek mij echt een prima zaak verder.

Oh ja on topic; ik heb een Bosch blauw afkortzaag gekocht 😄
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Dan had je inderdaad geluk.
Het is niet een oplichtende partij, zo slecht is het niet, maar een heleboel dingen gaan traag en komen slecht hun afspraken na wat betreft leveren. Dit is bij mij een aantal keer zo geweest, maar als je kijkt naar de reviews is dat een vaker terug komende probleem. Ook is de terug koppeling niet helemaal zo als het moet.
Misschien hebben ze te maken met een flinke groei en krijgen ze het met de aantal mensen niet alles op tijd geregeld. Maar dan moeten ze snel zorgen dat dat op orden is, want afspraken zijn afspraken.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
En ik heb 'm zojuist ook besteld. 🥳
Inderdaad zonder dat kopje @ZotVanHout
Linkje voor wie interesse heeft. Aanbieding geldig t/m zondag.
ivm Bosch GSR 12V-15 FC accu schroefboormachine 12V Li-ion
had er al een, maar nog een bijbesteld om in het heetst van de strijd niet telkens het opzetstuk te moeten wisselen
staat op toolstation.be of .nl aan 109 incl
zonder dat kopje - wat ik nog altijd het belangrijkste opzetstuk vind, en waarvan ik niet begrijp waarom het er niet standaard bij zit
dat staat op amazon.de aan 21,73 incl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.