Nieuwe tools topic

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Hoi Barktus,

Die komt bekend voor, stond gisteren nog in mijn werkplaats :eek:. Bedankt voor het prettige contact en nogmaals heel veel plezier ermee!
 

Dozuki

Nieuw lid
12 jan 2019
5
0
Groningen
Mijn laatste aankoop (gesponsord door St. Klaas) is een Starrett gecombineerde winkelhaak. Naast mijn voornamelijk Japanse assortiment is dit een stukje fijn en recht meetgereedschap dat ik nu al helemaal top vind! Hopelijk doet ie nog lang dienst.

Met dank aan de levering door de fijne Arnhemse gereedschapswinkel ;)
 

maartendd

Actieve deelnemer
26 dec 2016
53
0
Mooie deal bij Hornbach
lange tijd oogje op de starmix ipulse M-1635
bij hun 760,95 voor Nederland de goedkoopste prijs.

MAAR kruis heeft hem staan voor 760,94 en dat betekend prijs verschil en 10% korting
nu voor 684 euro een nieuwe met 5 jaar garantie. !!
is goed het jar beginnen binnenkort voor een mirka schuur machine gaan.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Mooie deal bij Hornbach
lange tijd oogje op de starmix ipulse M-1635
bij hun 760,95 voor Nederland de goedkoopste prijs.

MAAR kruis heeft hem staan voor 760,94 en dat betekend prijs verschil en 10% korting
nu voor 684 euro een nieuwe met 5 jaar garantie. !!
is goed het jar beginnen binnenkort voor een mirka schuur machine gaan.

En een heel coole actie van Kruis:)
 

McTucker

Actieve deelnemer
17 okt 2015
260
99
Gutowo Lubawa / Hengelo OV
Heb een huis gekocht. En direct dezelfde zaagtafel besteld die ik in Polen ook heb.
Na het verwijderen van het behang een lijstje gemaakt van alles wat aangeschaft moest worden, schuurpapier, kwasten, behangset, enz, enz ...
Uiteraard ook een setje lijmklemmen om snel een onderstel voor de zaagtafel te maken.
Vier lijmklemmen van de Action. Alleen jammer dat ze niet klemmen... :mad:
Miskoopje dus ;-)
 

Infinity

Actieve deelnemer
26 sep 2019
220
26
Twente
Die standaard F-klemmetjes van de action? Die klemmen bij mij prima an sich, alleen 1 handvat zit al los op de spindel.
Wat kun je ook verwachten voor dat geld overigens?
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Vandaag een 2ehands starmix ipulse L1635 opgehaald. Een aannemer die een 2e had gekocht voor een aanbouw van zijn huis. Had nu dus geen 2e meer nodig. Zag en nog heel netjes uit dus en voor een redelijk mooie prijs.

Al met al er blij mee :)

Ook het fijnstoffilter van Kor besteld en deze met een 500m3/h fan klaar om in elkaar gezet te worden.

Ben helemaal klaar om schoon te werken
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Net eindelijk korte geleiderails gekocht. Oranje in plaats van groen, voornamelijk vanwege de prijs. 😁 De twee maal 700mm rails van Triton.

20200113_101618.jpg

Wat me opvalt is de leveringsomvang, ze worden met koppelstukken geleverd! En dat voor rond de €60/65,-. Dat had ik niet gedacht, die koppelstukken kostten vaak ook nog een €15/20,- per stuk.
 
Laatst bewerkt:

stampie

Nieuw lid
19 apr 2017
17
0
Net eindelijk korte geleiderails gekocht. Oranje in plaats van groen, voornamelijk vanwege de prijs. 😁 De twee maal 700mm rails van Triton.

Bekijk bijlage 93220

Wat me opvalt is de leveringsomvang, ze worden met koppelstukken geleverd! En dat voor rond de €60/65,-. Dat had ik niet gedacht, die koppelstukken kostten vaak ook nog een €15/20,- per stuk.


Zijn die 100% compatibel met Festool ?
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Triton festool en makita. Helaas niet met mijn milwaukee :(

DeWalt past volgens mij ook op de Festool rails. Maar wat voor uniek iets heeft Milwaukee dan verzonnen?

Edit: het lijkt gewoon op de oude Festool rail, waar gaat het mis wanneer je een Milwaukee zaag op een Festool rail gebruikt?
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.