Nieuwe tools topic

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
sorry ik wil niemand zijn ogen uitsteken maar ik wil gewoon mijn nieuwe aanwinst laten zien.

2015-02-17%2015.54.41_1024x768.jpg

2015-02-17%2015.54.33_1024x768.jpg

2015-02-17%2015.54.49_1024x768.jpg


2ehands, maar nog nooit in elkaar gezet. Zojuist bezig geweest met het in elkaar zetten enzo. shopstop moet er nog op. Nu een manier bedenken om op de erika te monteren. (let niet op de rotzooi btw)

Wat kan een volwassen man toch gelukkig zijn met een pakketje, me sooo happy!!!
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
sorry ik wil niemand zijn ogen uitsteken maar ik wil gewoon mijn nieuwe aanwinst laten zien.

2ehands, maar nog nooit in elkaar gezet. Zojuist bezig geweest met het in elkaar zetten enzo. shopstop moet er nog op. Nu een manier bedenken om op de erika te monteren. (let niet op de rotzooi btw)

Wat kan een volwassen man toch gelukkig zijn met een pakketje, me sooo happy!!!

Misselijk mannetje:mad:...........................gefeliciteerd!!
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
He matrex-online ,je hebt wel een heel bijzondere werkbank :p Volgens mij gebruik jij dus alleen gestoomd gestreken hout vertel daar is wat meer over !!!!!
 

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
Heb een lo50 van mafell. Als het goed is past ie zonder boren onder de verbreding van de erika. Maargoed dat heb ik nog nooit gedaan, heb een los freestafeltje nu. Maar zit er toch aan te denken de incra op de erika te monteren voor frezen en zagen. Eigenlijk wil ik ook een zero tolerance maken voor de erika en een miterslide. Zit te denken om het erikablad aan te passen hiervoor... genoeg stof tot nadenken!
 

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
ik vroeg me af of dit blad ook in de festool ts55 past, waar normaal gesproken en 160.mm blad in zit.
weet iemand of dit kan?
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Onder het motto "Lijmklemmen heb je nooit genoeg" vanaf oktober 2013 mijn "verzameling" Bessey lijmklemmen stukje-bij-beetje groter laten worden.

Voor het grote werk de set afgelopen week "compleet" gemaakt met nog eens 4 KRV's 100 én 4 KRV's 150.
De set KLI-S in systainer heb ik voor het kleinere werk.

Toegegeven, het kost veel geld maar man-man-man, wat is dat spul van Bessey toch goed !

Bessey.jpg
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Zo netjes man, die staan ook bij mij op het velanglijstje.
Waar heb je ze gehaald als ik vragen mag.
Oftewel, heb je een goed adresje ;) ??
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Waar heb je ze gehaald als ik vragen mag.
Oftewel, heb je een goed adresje ;) ??

Alles besteld bij Toolnation. Steeds opnieuw snel (binnen 2 dagen) en netjes geleverd.

In 2013 begonnen met een zgn. "package deal" >> 4 KRV lijmklemmen, 4 KP frameblokken en 2 KR-AS zwenk-adapters.
Later een set van 4 KBX verlengingen erbij gekocht
Vervolgens een set van 4 KRV's 100
Dit jaar begonnen met de aanschaf van een set KLI-S in een systainer. Super handige dingen !!!
En - zoals aangegeven - afgelopen week compleet gemaakt met nog eens 8 KRV's (4 x 100 én 4 x 150)

Steeds gaan kopen op het moment dat ik ze nodig had. Dat rechtvaardigt dan meteen de hoge aanschafprijs... :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.