Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 233 van de 233 EersteEerste ... 133183223231232233
Resultaten 2.321 tot 2.330 van de 2330

Onderwerp: Nieuwe tools topic

Afgelopen vrijdag mijn nieuwe speelgoed opgehaald.
    Nu nog alles wat opkuisen en smeren waar nodig, want het had wel een 2-tal jaar stilgestaan.

612.jpg627.jpg636.jpg652.jpg642.jpg

Lintzaag, freestafel, vlak- & vandiktebank, langgatboortafel, slijpmachine voor de beitels.
    Dit alles gemonteerd rond de motor op een eiken blad dat 6-7cm dik is. ( en een ton weegt !)

627-612-652-636-642.jpg

Nog een boel toebehoren voor o.a. de freestafel en voor zover ik kan zien is alles compleet.
    Beitels voor de schaafbank, beitels & beitelblokken voor de freestafel, verschillende bladen voor de lintzaag.

toebehoren frees.jpgtoebehoren frees - bis.jpgtoebehoren frees - tris.jpg

Maar als er iemand nog handleidingen heeft van de machines, die zijn altijd welkom.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Maandag geleverd GCM 8SJL met onderstel en een GKT55GCE met FSN1600
    GKT 55 (2).jpg

kapzaag1.jpg

kapzaag 02a.jpg

Gelijk een stuk hout gemonteerd om exact het einde bij de zaagsnede aan te geven: de sacrificial fence zoals dat wel wordt genoemd. stukjes karton zijn afstandhouders om stof de ruimte te geven.

Andere zaken staan in backorder, levertijd onbekend.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door mk23; 18-03-20 om 19:51. Reden: foto's gedraaid en tekst aangepast

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Mooi spul, als je dan 3 weken niet kan werken heb je in ieder geval wat te doen! ;-)

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    ik vlieg 20/4 pas weer terug

Iemand een idee waarom de fotos nu 2x in het bericht staan?
    Laatst gewijzigd door mk23; 18-03-20 om 20:22.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    [QUOTE=jartoos;
    Maar als er iemand nog handleidingen heeft van de machines, die zijn altijd welkom. [/QUOTE]

Gave machine! Handleidingen kan je evt. ook zoeken op Franse websites (via Google) met websites vertalen (rechtermuisklik in de website en dan op vertalen klikken.
    Vriendelijke groeten,

Corné

vlak-vandiktebank.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Even de tekst bijvoegen.
    Deze week een mooie vlak/vandiktebank opgehaald een JET310HH stond al langer een vlakvandiktebank op mijn wensen lijstje.Toch veel twijfel over de noodzaak echter deze was zo netjes en ook nog met een afzuiging dat ik deze niet kon laten staan.
    Gaat naar onze boerderij in Frankrijk.
    Was blij dat ik het motorliftje vh werk kon gebruiken.Scheelde niet heel veel in gewicht met de vlakbank maar was wel wat makkelijker op de kar te krijgen.
    Vlakbank 230 Kg motorliftje 165 Kg.
    Maar hierdoor wel makkelijk te laden en lossen.

Mooie aankoop! Wel een tip: Als ik jou was zou ik naar een andere manier zoeken om de VVD af te laden.. Machines hijsen op dergelijke manier is funest voor de uitlijning en vlakheid van de vlaktafels, en kan je best vermijden. Meet zeker alle dimensies een keer na vooraleer je ze in gebruikt neemt.

Dank je,ik heb een frame gemaakt waarop hij komt te staan en als ik hem weer ga vevroeren zal ik hem daaraan op takelen.

Met het zicht op de te maken werkplaats in de schuur en het maken van allerhande projecten maar eens wat gereedschap aangeschaft. Via het werk nog een extra accu en extra lader te pakken kunnen krijgen en via DeWalt twee accu's aangevraagd met de accu actie.

IMG_7337.jpg

Heeft iemand nog tips waar ik goed schuurpapier kan kopen zonder dat dit gelijk in de papieren loopt. Heb papier gezien bij Ecotools, maar wellicht zijn er nog andere tips
    Een dag niet gezaagd is een dag niet geleefd

Forum Rechten