Nieuwe tools topic

hopmangj

Actieve deelnemer
2 sep 2015
68
0
R7998711-01.jpg

Zojuist deze binnengekregen :)
De Bosch GST 160 CE
Altijd handig een collega uit Duitsland dat scheelt uiteindelijk toch weer wat euro's.
En ik denk na het lezen van vele berichten hier op het forum dat deze er qua prijs/kwaliteit er het beste uit komt
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Nieuw speelgoed.
Combihamer.
Makita Hr2630j.
44c704c1c1c65a359942a2b68cc073b1.jpg

Gister al even gebruikt.
Werkt lekker zonder al te veel trilling.

- - - Updated - - -
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Santa is hier al op visite geweest, bracht me een nieuw blad en ketting voor mijn kettingzaag
70cm blad en ripsaw ketting van Oregon
Zo blij als een kind....
Voor het gewone zaagwerk heb ik nog een zaag staan met een 40cm blad
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
Bij mij kwam ie ook langs. En ook de VETO..... NEIN NEIN NEIN. Dus ik zit ff in een mag niks meer kopen van de vrouw flow.

Naamloos.jpg
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
ik zeg even heulemaal niks :cool:
Toch nog een Hegner voetpedaal gekocht voor 35 euro :). Dus binnenkort project dat ik een opstelling ga maken op wielen voor de figuurzaagmachine en em kan bedienen met mijn voet.

@flyer dat is een mooie vlakbank, is dat voor modelbouw?
 
Laatst bewerkt:

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Vandaag bij Breur wezen winkelen omdat we op zolder ook netwerk aansluitingen en tzt een extra groep wilen hebben;
20x600 SDS plus moor en Fein multitool zaagblad. De boor ging door het beton als door boter, wat me een beetje verbaasde want er was geen kiezel te bekennen in het beton. en het was net poeder.....

En omdat ik voor mijn workmate een nieuw blad will maken gelijk een slangenboor 20mm. Ruim 130E armer en mijn vrouw kreeg bijna een hartaanval toen ze zag wat ik in een uur had uitgegeven incl kabel etc:))
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Vandaag bij Breur wezen winkelen omdat we op zolder ook netwerk aansluitingen en tzt een extra groep wilen hebben;
20x600 SDS plus boor en Fein multitool zaagblad. De boor ging door het beton als door boter, wat me een beetje verbaasde want er was geen kiezel te bekennen in het beton en het beton was net poeder.....

En omdat ik voor mijn workmate een nieuw blad will maken gelijk een slangenboor 20mm. Ruim 130E armer en mijn vrouw kreeg bijna een hartaanval toen ze zag wat ik in een uur had uitgegeven incl CAT 6 kabel, WCD's, etc:))
 
Laatst bewerkt:

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
10 dagen naar Italië geweest, dan kan dit er nog wel bij.....

Gelukkig had ik hotel en appartementen al vooraf betaald op de creditcard.
 
Laatst bewerkt:

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
Zo het nieuwe jaar is begonnen en overbuurvrouw wil binnenkort schuifdeur maken. Dus maar even een sleufelsetje aangeschaft bij ecotools. Samen met de freestafelmodule ga ik hier wel plezier aan beleven denk ik. (ps handen zijn van jongste dochter die tools ook prachtig vind)
WP_20180104_18_42_53_Pro.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.