Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 223 van de 224 EersteEerste ... 123173213221222223224 LaatsteLaatste
Resultaten 2.221 tot 2.230 van de 2238

Onderwerp: Nieuwe tools topic

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Er zit wel geen snoertje aan maar hierna kan je het hout mooi bewerken om er iets van te maken of in de kachel te donderen.

Roughneck pallet sloper
    Bijlage 88125
    Zal wel beter werken dan mijn zelfgemaakte van een steel en wat ijzeren hoeken.

Betwijfel het maar Ik heb alleen klein las apparaatje en soms wil je dingen gewoon kopen.

Dingen kopen.... Jaaaaa heb ik ook altijd last van

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Vandaag IS er weer een pakketje aangekomen.
    Dit omdat ik mijn makita frees niet onder ee nfreestafel wil hangen heb ik die goedkope kopie besteld namelijk die van katsu.

Omdat ik niet kan tegen gereedschap in een losse doos er maar snel een kistje voor gemaakt.
    De onderverdeling van de kist moet ik nog wel maken maar dat zal iets zijn voor morgen. Nu is het voetballen geblazen.

Zoals je ziet niet de mooiste kist maar om met afval gemaakt te zijn kan ik er wel mee leven. Is ook maar voor een freesmachine van 33 pond

Ik ben benieuwd hoe de Katsu je bevalt; in de UK zijn de meeste reacties positief. Voor een freestafel heeft 'ie natuurlijk niet veel kracht, dus ik lees graag hoe dat bij jou gaat straks.
    Leuk, zo'n kistje 🙂

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Nu dacht ik dat alles al uitverkocht was bij Silverline tools, maar toch vond ik nog een setje 12v schroefmachines voor wènâg. Ik had alweer een tijdje geleden een 3,6v schroevendraaier gekocht, maar wat een teleurstelling was dat! Voor Vuren prima, maar alles meer dan dat.. Lama... Dus dan maar een set: accutol en slagschroevendraaier. Ben benieuwd! Heb ik ze allebei nodig? nee, dat niet, maar alleen de slagschroevendraaier met extra accu was net zo duur, dus dan ben ik gek als ik er niet een 2e machine bij doe. Denk dat drie accu boormachines en een slagschroevendraaier wel genoeg is..

Nu begint m'n Makta budgetmasjientje wel een beetje op te raken, althans, de accu's, duslangzaam maar richting vervanging. Ik zit wel in de fase waarin ik alles voor beter spul wil vervangen, maar dit was zo goedkoop en voor hobbydoeleinden kom je heel ver

Mvg,

Richie

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Veel geluk ermee Richie, het was in ieder geval een goed vrachtwagenmerk.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Na het stukje van Wim Kluck gelezen te hebben over zijn aanschaf van zijn stille compressor begon ik mij steeds meer te ergeren over het lawaai van mijn compressor.

AC200W-00.jpg

Na deze eerst verkocht te hebben ben ik voor het eerst naar HMB in Moordrecht geweest, dat was bij binnenkomst wel even schrikken, de hele ruimte helemaal vol met allerlei gereedschappen en daar moest ik doorheen lopen naar boven op de 1e etage (showroom) die ook helemaal vol stond met allerlei machines om naar de stille compressor te kijken.
    Ik werd vriendelijk geholpen en vroeg of de compressor even kon draaien om naar het geluid te luisteren.
    Geen enkel probleem en de compressor wordt aangesloten en aangezet, jemig de pemig dat scheelde wel even met mijn oude compressor.
    Dus inpakken maar, op weg naar beneden naar de kassa ben ik toch nog wel even door al die gangen met gereedschap gelopen, maar heb mij gelukkig kunnen beheersen en alles netjes terug gelegd.

Hyundai 24 ltr Super silent compressor.jpg

Thuis uitgepakt en aangesloten wat snort deze mooi geen oorkleppen meer op en je kan inderdaad een gesprek voeren met normaal stemgeluid.

Mvg,.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Vind het knap van je dat je jezelf hebt kunnen beheersen!
    Mij lukt dat meestal niet
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Er stond ook niet bij waar hij het neergelegd had.
    Misschien wel netjes in zijn winkelmandje��
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Forum Rechten