Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 178 1231151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1772

Onderwerp: Nieuwe tools topic

Talking Nieuwe tools topic

Wat ik een beetje mis op dit forum is het nieuwe tools topic!

Je kent het allemaal je koopt iets aan (nieuw of 2ehands) en wilt dit graag delen..

Hier de mogelijkheid om iedereen te laten meegenieten van jouw laatste aankoop!

- - - Updated - - -

Wie laat als eerste zijn laatste aankoop zien??

Tools zijn toch geen werkstukken?

Nadat ik afgelopen week een nieuwe dewalt dw771 afkortzaag heb aangeschaft heb ik nu ook een handcirkelzaag van dewalt gekocht.
    Wel 2e hands maar in nette staat compleet met 150cm lineaal en extra zaagblad.

Deze hoort meer in gereedschappen thuis. Ik weet als je dit soort topic volgt dat je soms leuke dingen tegen komt.

Op zich geen slecht idee, zo kan je e.e.a. delen zonder er meteen een hele review te hoeven maken.

Eventuele onverwachte meevallers/tegenvallers bij een nieuwe machine.
    Of misschien als iemand een slimme oplossing/toepassing heeft bedacht voor iets, die net niet helemaal standaard is.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Er is een rubriek voor handgereedschap en voor electrisch gereedschap. Als we normaliter geen hydraulisch of pneumatisch gereedschap gebruiken zouden deze twee rubrieken toch voldoende moeten zijn. Of snap ik de bedoeling van de OP niet?

Helemaal eens met WR1944.

Ik vind ook dat dit nieuwe initiatief best in twee gesplitst zou worden en dan onder de rubriek " Elektrisch gereedschap" " voor de machines, lampen, meters enz, en voor de snoerloze aankopen onder "Handgereedschap" ondergebracht worden.

Het is eigenlijk een topic om je nieuwste gereedschap/accessoires te laten zien. Denk dat de kantine een mooie locatie is een andere optie voor locatie is reviews . Het is net zoiets als meld hier je oude nieuwe gereedschap.
    Laatst gewijzigd door jefmen; 20-08-14 om 08:29.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Vooruit dan maar,
    Gisteren o.a. ontvangen van axm.........co.uk
    504473 Axminster Sleeveless Sanding Drums-01.jpg
    Meteen even geprobeerd op de kolomboormachine en het werkt prima.
    Je kan zelf het schuurpapier knippen, er in frummelen en vastzetten.
    Ik moet nog wel even een mooi hulpstuk (hoe noem je dat) met afzuiging voor op de boortafel maken.
    Waarschijnlijk voorbeelden genoeg op het internet, of heeft iemand al zoiets gemaakt?
    Mvg.
    Laatst gewijzigd door Spaander; 20-08-14 om 18:26.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Forum Rechten