Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 225 van de 225 EersteEerste ... 125175215223224225
Resultaten 2.241 tot 2.246 van de 2246

Onderwerp: Nieuwe tools topic

Dankzij de tip, en vooral ook de moeite, van forumlid L.N. heb ik de kans gehad om deze spindelschuurmachine op de kop te tikken voor een zeer schappelijke prijs. De machine is amper gebruikt en nog steeds voorzien van alle maten schuurrollen, heel blij mee!

20190907_193054.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Dit is een grote jongen, mooi hoor.
    Veel plezier ermee, mvg .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

wel geen elektrisch gereedschap en de Heuer bankschroef moest wijken maar dochter heeft nu bankschroef zoals een goed houtbewerker die heeft. 21,50 inc verzenden via mp :P. Binnenkort maar op de clone tormerk haar leren beitels en messen slijpen. Hoewel ik nog wel een leren riem ga kopen bij de dirk die ze als strop kan gebruiken.

20190910_193749.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Mooi, ziet eruit als een van de LTS. En je kan voor een strop ook een lap leer op een stevige plank (eiken, beuk of iets anders stevigs) lijmen, dat werkt ook prima. Ik heb een oude jas en een oud foudraal verknipt en een nieuw leven gegeven.

Heb er inderdaad wat spijkers uit moeten wroeten, en zou me niks verbazen dat het van een oude lts kwam. Je ziet momenteel bosjes met werkbanken uit voormalige scholen die als 'vintage' bijzet dingen voor in de huiskamer verkocht worden. Achterlijke prijzen....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Dankzij de tip, en vooral ook de moeite, van forumlid L.N. heb ik de kans gehad om deze spindelschuurmachine op de kop te tikken voor een zeer schappelijke prijs. De machine is amper gebruikt en nog steeds voorzien van alle maten schuurrollen, heel blij mee!

20190907_193054.jpg
    wat een gaaf apparaat, ziet er erg profi uit. Veel plezier er mee!

jaap

- - - Updated - - -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten

20190907_193054.jpg
    wat een gaaf apparaat, ziet er erg profi uit. Veel plezier er mee!

jaap

Forum Rechten