Nieuwe tools topic

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Dictum heeft ook een tang om tanden aan een zaag te zetten (vijlen hebben ze ook). Die hebben een website in het Engels en je kunt er ook met IDeal betalen, dan krijg je zelfs 3% korting op het totaalbedrag.
 

Charles55

Actieve deelnemer
11 aug 2015
62
0
Net ontvangen, mijn nieuwe aanwinst een Scheppach BTS800. Na nogal wat machines te hebben vergeleken toch maar gekozen voor de Scheppach, ondanks de prijs die bijna het dubbele is van menig ander merk. Het is een stabiele machine met een gietijzeren behuizing. Wel wat anders dan de plaatstalen exemplaren die ik heb gezien.image.jpg
 

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
165
15
Fine-tools is wel wat sneller dan Dictum, tenminste dat is mijn ervaring tot nu toe. Beide hebben ze natuurlijk mooie producten voor een prima prijs. Op dit moment kan het soms voordeliger zijn om een bestelling te doen bij Axminster (die hebben bijvoorbeeld ook Veritas etc.) vanwege de koers van de pond. Bekijk het wel per product.
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Net ontvangen, mijn nieuwe aanwinst een Scheppach BTS800. Na nogal wat machines te hebben vergeleken toch maar gekozen voor de Scheppach, ondanks de prijs die bijna het dubbele is van menig ander merk. Het is een stabiele machine met een gietijzeren behuizing. Wel wat anders dan de plaatstalen exemplaren die ik heb gezien.Bekijk bijlage 53524

Deze kwam vrij goed uit een Duitse test.
Waar heb je deze gekocht?
 

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
Wat is het type nummer van die slang ?

Zo weer is wat posten waarvoor dit topic voor is. het showen van nieuwe spullen.

En nog een zaagblad en een verloop slang om de zaagmachine op de midi aan te kunnen sluiten.
kK3Muq6.jpg


Bekijk bijlage 51339
Sinds een paar dagen deze jongen in de schuur staan ter vervanging van de zelfbouw tafelzaag (obv een elektra Beckum bouwzaag). Al aardig wat mee kunnen zagen. Zeer tevreden over de bouwkwaliteit en de precieze afstelling van de langsgeleider. Nu nog een goed ontwerp maken voor een werktafel waar hij in verwerkt kan worden.



Heb je ook last van een hoop stof rondom de zaag ?

Gaaf ding Thomas!

Heb zelf dit pakketje ontvangen uit Engeland:
Bekijk bijlage 51402

Nu nog even een verloopstekker erop en ik heb hem voor een spotprijsje.
Lang leve de Brexit...

Is de maat van het blad niet in Inches ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Charles55

Actieve deelnemer
11 aug 2015
62
0
Toch maar even MSZ een mailtje gestuurd dat er mogelijk een verkeerde prijs op hun website staat voor de Scheppach BTS 800. Een prijs van 2014,57 staat niet in verhouding met andere prijzen die vanaf 169 euro beginnen.
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Heb je ook last van een hoop stof rondom de zaag ?

Ik denk dat je bij elke zaag stof er omheen zal hebben liggen. Kan me niet voorstellen dat er een zaag is welke stofvrij zaagt :)
Nu is het zo dat de Dewalt (eigenlijk elke zaag van dit type) een redelijk open behuizing heeft waardoor stof niet in de zaag achter blijft. Dat kun je ook als een voordeel zien vwb schoonmaken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.