Nieuwe tools topic

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
Wat ik een beetje mis op dit forum is het nieuwe tools topic!

Je kent het allemaal je koopt iets aan (nieuw of 2ehands) en wilt dit graag delen..

Hier de mogelijkheid om iedereen te laten meegenieten van jouw laatste aankoop!

- - - Updated - - -

Wie laat als eerste zijn laatste aankoop zien??
 

C.luning

Actieve deelnemer
6 aug 2014
64
0
Nadat ik afgelopen week een nieuwe dewalt dw771 afkortzaag heb aangeschaft heb ik nu ook een handcirkelzaag van dewalt gekocht.
Wel 2e hands maar in nette staat compleet met 150cm lineaal en extra zaagblad.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Deze hoort meer in gereedschappen thuis. Ik weet als je dit soort topic volgt dat je soms leuke dingen tegen komt.
 

Robert Hardwoodie

Actieve deelnemer
15 feb 2013
615
1
Op zich geen slecht idee, zo kan je e.e.a. delen zonder er meteen een hele review te hoeven maken.

Eventuele onverwachte meevallers/tegenvallers bij een nieuwe machine.
Of misschien als iemand een slimme oplossing/toepassing heeft bedacht voor iets, die net niet helemaal standaard is.
 

WR1944

Oud hout
Er is een rubriek voor handgereedschap en voor electrisch gereedschap. Als we normaliter geen hydraulisch of pneumatisch gereedschap gebruiken zouden deze twee rubrieken toch voldoende moeten zijn. Of snap ik de bedoeling van de OP niet?
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.437
535
Helemaal eens met WR1944.

Ik vind ook dat dit nieuwe initiatief best in twee gesplitst zou worden en dan onder de rubriek " Elektrisch gereedschap" " voor de machines, lampen, meters enz, en voor de snoerloze aankopen onder "Handgereedschap" ondergebracht worden.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Het is eigenlijk een topic om je nieuwste gereedschap/accessoires te laten zien. Denk dat de kantine een mooie locatie is een andere optie voor locatie is reviews . Het is net zoiets als meld hier je oude nieuwe gereedschap.
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Vooruit dan maar,
Gisteren o.a. ontvangen van axm.........co.uk
504473 Axminster Sleeveless Sanding Drums-01.jpg
Meteen even geprobeerd op de kolomboormachine en het werkt prima.
Je kan zelf het schuurpapier knippen, er in frummelen en vastzetten.
Ik moet nog wel even een mooi hulpstuk (hoe noem je dat) met afzuiging voor op de boortafel maken.
Waarschijnlijk voorbeelden genoeg op het internet, of heeft iemand al zoiets gemaakt?
Mvg.:)
 
Laatst bewerkt:

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.318
191
Gem. Winsum (Groningen)
Wat is het?
Ik bedoel vooral: Hoe noemt Axminster het. Handig om te weten voor niet-kennertjes zoals ik, zodat die groep snel even op de site van Axminster een beschrijving op kan zoeken.

mvg
klaas0639
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Wat is het?
Ik bedoel vooral: Hoe noemt Axminster het. Handig om te weten voor niet-kennertjes zoals ik, zodat die groep snel even op de site van Axminster een beschrijving op kan zoeken. mvg klaas0639

Het artikel nr. staat bij de afbeelding en de naam is, Sleeveless sanding drum(s), er zijn 4 verschillende diameters.
Mvg.:)
 

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
Het is eigenlijk een topic om je nieuwste gereedschap/accessoires te laten zien. Denk dat de kantine een mooie locatie is een andere optie voor locatie is reviews . Het is net zoiets als meld hier je oude nieuwe gereedschap.


jep je hebt gelijk. Maar wilde een verzameltopic maken voor electrisch en handgereedschap. Ik dacht dat dit dan de beste lokatie zou zijn....

Maargoed denk maar mee mensen!

- - - Updated - - -

Hier mijn bijdrage van vorige week.

Mijn buurman was jarig en ook een handige klusser.. wat moet je daar nou voor kopen. Het zijn een rolletje bech cookies geworden en een incra afteken apparaat. zie hieronder. Echt een superhandig ding om gelijk te kunnen aftekenen. Er zitten ribbeltjes op wat verschuiven onmogelijk maakt ook voor het klemmen van het schroefding. Tis alleen jammer dat het in inches aangeduid wordt.

2014-08-20%2019.22.47_1024x768.jpg

2014-08-20%2019.22.41_1024x768.jpg


Maargoed boven de 75euro was de verzending gratis dus gelijk voor mij ook maar 1 besteld en een systainer voor het schuurpapier voor de rotex. (het paste niet meer in de originele systainer). Nu blijft het mooi bij elkaar en ben ik nooit meer kwijt of vergeten!

2014-08-20%2019.19.21_1024x768.jpg


2014-08-20%2019.19.32_1024x768.jpg



2014-08-20%2019.19.46_1024x768.jpg


ohja geshopt @ gereedschappro
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik heb die schuurcilinder (als setje van 4 in een doosje) gekocht bij Baptist. Ik gebruik ze op de houtdraaibank. Gaat uitstekend.
Heeft zo nu en dan leuke aanbiedingen - zo ook deze.
vr.gr. Jan Pranger. www.arstorno.nl
Ja, ik zie het nu ook Jan en in prijs scheelt het bijna niets ik had er één mee besteld met een zending.
Als ik het geweten had ik ook zo'n complete set bij Baptist besteld.
Voor wat ik er tot nu toe mee gedaan heb werkt het super.
Ik ga nog wel een schuurtafeltje op de kolomboormachine maken, er stond een pdf-je daarvoor bij de Baptist aanbieding.
Mvg.:D
 

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
Ik had mijzelf nog een keer een zaagtafel beloofd. Vorige week dus maar eens 1 gekocht (2ehands).

2014-08-21%2012.42.55_576x768.jpg


2014-08-21%2012.43.08_576x768.jpg


Heerlijk apparaat, zaagt goed. Jammer dat ik deze week niks kan doen en dan 2 weken op vakantie...
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.823
387
38
Enkhuizen
Nieuwe decoupeerzaag gekocht.
Bevalt uitstekend.
Zaagt snel en precies.
Langs een gelijder (alu strip) werkt hij prima.
1_6_7.jpg


- - - Updated - - -

Nieuwe stofzuiger gekocht na het lezen van veel goede verhalen.
Hij doet het inderdaad prima.
Met 6 meter snoer en 3 meter soepele slang een groot berijk.
1500watt zuigt als een malle.
Geen last meer van stof.
Door alle zuigmonden zeer gemakkelijk voor van alles te gebruiken.
Parkside-PNTS-1500-B2-Nass-und-Trockensauger-Lidl.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joost79

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.823
387
38
Enkhuizen
Ik heb hem inderdaad bij de lidl vandaan.
Maar als je googelt op 'parkside pnts 1500 b2' zoekt vind je wel een aantal webshops.
goede aankoop geweest. En heel goedkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loper

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.