Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 229 van de 229 EersteEerste ... 129179219227228229
Resultaten 2.281 tot 2.290 van de 2290

Onderwerp: Nieuwe tools topic

Hey Klaas mag ik vragen waar je ze besteld hebt. was eigenlijk van plan om een 1400 Makita rail te kopen en in 2 te slijpen. Maar als er een koppelstuk bij zit is dit wel veel interessanter...

thnx
    Wim

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaas Bekijk Berichten
    Net eindelijk korte geleiderails gekocht. Oranje in plaats van groen, voornamelijk vanwege de prijs.  De twee maal 700mm rails van Triton.

Bijlage 93220

Wat me opvalt is de leveringsomvang, ze worden met koppelstukken geleverd! En dat voor rond de €60/65,-. Dat had ik niet gedacht, die koppelstukken kostten vaak ook nog een €15/20,- per stuk.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Twee koppelstukken zelfs, extra winst! Ik heb ze hij toolstation besteld, die hebben ook een kortingscode, als je er een kan bemachtigen dan scheelt je dat een tientje. ��

Na de nieuwe stofzuiger ook een upgrade van een nieuwe schuur machine.
    met wat speciale aanvulllende schuur en matteer pads. Morgen nog een kleine ecotools bestelling met ook wat test schuur pads die er op kunnen.
    A9C22472-4491-4249-A78D-91B58F4A3CB7.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendd Bekijk Berichten
    Na de nieuwe stofzuiger ook een upgrade van een nieuwe schuur machine.
    met wat speciale aanvulllende schuur en matteer pads. Morgen nog een kleine ecotools bestelling met ook wat test schuur pads die er op kunnen.
    A9C22472-4491-4249-A78D-91B58F4A3CB7.jpg
    Toe maar! Dat is de 150mm toch?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaas Bekijk Berichten
    Toe maar! Dat is de 150mm toch?
    Ja klopt.
    Via Duitsland gekocht (372 euro) toch stukje goedkoper dan hier. Dan wel gewoon de 150mm met bijhorende spullen (zonder koffer). Heb al een makita 125mm met een 2,8mm slag dus zag voor mijzelf niet de noodzaak voor de grotere set.
    Gebruik materiaal hoofdzakelijk thuis dus de meeste systainers gaan naar zolder ruimte omdat ik het gereedschap ik lades doe per segment van gebruik en toebehoren.
    Net was kleine proef stukje gedaan, en is wel een genot !! zo weinig trilling en gaat heerlijk vloeiend.

Zojuist de Makita DRT50ZJX9 accu boven- en kantenfrees besteld. Kan ik de betimmering rondom de nieuwe kunststofkozijnen netjes afwerken.
    Moet er alleen nog een praktische rail bij bestellen.
    Maar ik laat me graag adviseren ;-) Iemand met goede adviezen?

drt50zjx9.jpg

Niet nieuw maar wel nieuw in mn werkplaats!
    Gister een mooi aardig compleet set van Inca met accessoires op de kop getikt. De Major heeft de zelfdzame roltafel, 4x 1m rails, 4x bladverbreding en de lintzaag Expert 500 kom je ook niet vaak tegen. Momenteel ligt aardig uit elkaar zodat ik hem waar nodig kan onderhouden en afstellen. Ik twijfel wel of ik de lintzaag houd ivm zn afmetingen, hij is toch vrij groot.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    A Hout

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2011
    De driewieler van inca, die zie je niet vaak, De Haan heeft er één zag ik in zijn verhuis topic.
    Mooie aankoop.
    sometimes you just need a bigger hammer

Ik heb inderdaad een Inca Expert 500
    Heeft 3 snelheden
    Ik ben er dik tevreden mee.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McTucker Bekijk Berichten
    Zojuist de Makita DRT50ZJX9 accu boven- en kantenfrees besteld. Kan ik de betimmering rondom de nieuwe kunststofkozijnen netjes afwerken.
    Moet er alleen nog een praktische rail bij bestellen.
    Maar ik laat me graag adviseren ;-) Iemand met goede adviezen?

drt50zjx9.jpg
    Gewoon de MAKITA geleiderail halen. Of je koopt de set van BOSCH zodat je gelijk "lochreien" kunt boren, maar ik zou eerst een gewone rail halen.
    Wat trouwens ook een goede uitbreiding is twee keer een freesgeleider Art. Nr. 19 49 35-6 halen met twee losse 8mm staven. Daarmee kun je een groef frezen zonder dat iets verschuift.

Forum Rechten