Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 212 van de 214 EersteEerste ... 112162202210211212213214 LaatsteLaatste
Resultaten 2.111 tot 2.120 van de 2140

Onderwerp: Nieuwe tools topic

Zodra ik hem gebruikt heb (donderdag dus) zal ik mijn bevindingen hier posten.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Even mopperen: wat is dit toch een rommelpost. Er staan hier zo veel zaken bij die veel beter in een apart topic geplaatst kunnen worden. De Incra oplossing, de MFT mal etc. Nu loopt alles door elkaar heen en later niks terug kunnen vinden. Persoonlijk vind ik dit wel jammer.

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Even mopperen: wat is dit toch een rommelpost.
    jaap
    Misschien alleen nieuwe dingen hier melden en bij vragen over ervaringing die gewoon in een los topic posten?

Ach, niks is perfect��
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Even mopperen: wat is dit toch een rommelpost. Er staan hier zo veel zaken bij die veel beter in een apart topic geplaatst kunnen worden. De Incra oplossing, de MFT mal etc. Nu loopt alles door elkaar heen en later niks terug kunnen vinden. Persoonlijk vind ik dit wel jammer.

jaap
    De hele incra mal is geschikt voor een appart topic. Maar de mft mal is gewoon toegestaan alleen een review er over moet in een nieuwtopic. Mischien een idee om na 4 jaar een nieuw topic te openen en opnieuw te beginnen.

Ik vroeg me al af waar ik mijn mft mal nu het beste kon posten.
    Het is geen electrisch gereedschap maar ook niet echt handgereedschap.
    Aangezien er van alles nieuws wordt vermeld in dit topic heb ik dit maar hierbij geplaatst.
    Mischien moet er een nieuw hoofdstuk komen met "jigs en tricks"
    En dan daarin een "nieuwe jigs" topic.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Inderdaad 3dmazter, dat is een goed idee!

Jaap, ik had mijn Incra slede niet in een apart topic geplaatst omdat het maar iets kleins is en een variant op iets waar het internet al vol mee staat. Maar ik zal, indien gewenst, het de volgende keer in een eigen topic plaatsen (zoals ik ook met mijn MFT heb gedaan).

rechtsonhandig en linksonmogelijk

Kijk eens aan.
    Ik kon me al niet voorstellen dat dit niet bestond.
    Wellicht kan er een hoofdstuk van gemaakt worden?
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3dmazter Bekijk Berichten
    Ik vroeg me al af waar ik mijn mft mal nu het beste kon posten.
    Het is geen electrisch gereedschap maar ook niet echt handgereedschap.
    Aangezien er van alles nieuws wordt vermeld in dit topic heb ik dit maar hierbij geplaatst.
    Mischien moet er een nieuw hoofdstuk komen met "jigs en tricks"
    En dan daarin een "nieuwe jigs" topic.
    Maar dan zou je voor handgereedschap en machines ook een nieuwtopic moeten maken. Daarom is er voor deze locatie gekozen en dan hand en electrische gereedschap en toebehoren. En het oudgereedschap in handgereedschap omdat dat het meest aangekocht werdt.

Forum Rechten