Help - Advies !!!

Torro

Actieve deelnemer
Hallo,

Ik ben van plan om een Scheppach Plano 4.0 C aan te schaffen.
Wie kent deze machine en wat is de ervaring.

Voor alle duidelijkheid.
Ik woon in Spanje en daar is veel minder te koop dan in NL.
Voor de prijs die men in NL vraagt voor deze machine (€ 2557) zou ik in NL wat anders kopen.
Echter deze machine wordt in Frankrijk tijdelijk voor € 900 minder geleverd.

Wat doe je dan!!??

Graag jullie advies over deze machine
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
ollah Torro.

Het lijkt wel of niemand iets kwijt wil over die machine. In een ander topic verwees je hiernaar.
Ik heb even zitten googlen, in Noorwegen, Zweden en Denemarken in de hoop wat te vinden. Dan had ik de bevindingen kunnen vertalen, maar niks, nada , ingenting.
( ingenting is dan weer noors voor nada )

Enige wat ik tegenkwam was iets in duitsland. http://www.woodworker.de/forum/scheppach-plano-t50081.html
Zelf even kijken of daar wat nuttigs in staat , want duits lezen doe ik tegenwoordig niet meer voor de lol. ( botst om de een of andere manier met noors in mijn hoofd)

tegelijk door mijn nutteloze antwoord gaat je vraag weer even omhoog, maar dat houden we geheim :)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ik ken deze machine zelf niet maar tegenwoordig kan je toch eigenlijk over wel bestellen en de levering is vaak wereldwijd. "europa-dekkend" moet zeker te vinden zijn. Forumlid "kiesvoorhout"heeft iets dergelijks zelf gemaakt....misschien is dat een optie ??
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
ER wordt wel eens gefluisterd dat de kwaliteit van Scheppach iets minder is geworden dan vroeger.
En er zijn andere die zeggen dat vroeger alles beter was, maar ik denk dat je er een goede machine bij heb.
Veel plezier en succes ermee en laat je bevindingen hier nog even weten (en ook van die zaagmachine).
Sommige leden willen daar ook graag filmpjes van zien maar anderen zijn ook met foto's en uitleg tevreden.:D
Mvg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.