Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Help - Advies !!!

Member
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Wij wonen in het zuiden van Spanje in de prov. Alicante

Help - Advies !!!

Hallo,

Ik ben van plan om een Scheppach Plano 4.0 C aan te schaffen.
    Wie kent deze machine en wat is de ervaring.

Voor alle duidelijkheid.
    Ik woon in Spanje en daar is veel minder te koop dan in NL.
    Voor de prijs die men in NL vraagt voor deze machine (€ 2557) zou ik in NL wat anders kopen.
    Echter deze machine wordt in Frankrijk tijdelijk voor € 900 minder geleverd.

Wat doe je dan!!??

Graag jullie advies over deze machine

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    ollah Torro.

Het lijkt wel of niemand iets kwijt wil over die machine. In een ander topic verwees je hiernaar.
    Ik heb even zitten googlen, in Noorwegen, Zweden en Denemarken in de hoop wat te vinden. Dan had ik de bevindingen kunnen vertalen, maar niks, nada , ingenting.
    ( ingenting is dan weer noors voor nada )

Enige wat ik tegenkwam was iets in duitsland. http://www.woodworker.de/forum/schep...no-t50081.html
    Zelf even kijken of daar wat nuttigs in staat , want duits lezen doe ik tegenwoordig niet meer voor de lol. ( botst om de een of andere manier met noors in mijn hoofd)

tegelijk door mijn nutteloze antwoord gaat je vraag weer even omhoog, maar dat houden we geheim :-)

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Ik ken deze machine zelf niet maar tegenwoordig kan je toch eigenlijk over wel bestellen en de levering is vaak wereldwijd. "europa-dekkend" moet zeker te vinden zijn. Forumlid "kiesvoorhout"heeft iets dergelijks zelf gemaakt....misschien is dat een optie ??
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Goedemorgen,

Volgens mij wil de TS advies over een Scheppach Plana 4.0 C vlakvandiktebank en niet over de plano lijmpers.

Mvg
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders, mvg .

Member
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Wij wonen in het zuiden van Spanje in de prov. Alicante
    Klopt helemaal Spaander.
    Overigens heb ik de machine afgelopen woensdag besteld en ben ik in afwachting van de levering.

De zaagmachine van Scheppach, Precisa 3.0, die ik enige weken geleden heb binnen gekregen bevalt me prima.

Gr,

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    ER wordt wel eens gefluisterd dat de kwaliteit van Scheppach iets minder is geworden dan vroeger.
    En er zijn andere die zeggen dat vroeger alles beter was, maar ik denk dat je er een goede machine bij heb.
    Veel plezier en succes ermee en laat je bevindingen hier nog even weten (en ook van die zaagmachine).
    Sommige leden willen daar ook graag filmpjes van zien maar anderen zijn ook met foto's en uitleg tevreden.
    Mvg.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders, mvg .

Forum Rechten