Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Gelamineerde balken

Gelamineerde balken

Ik weet zo niet waar ik deze vraag moest stellen ,dus doe ik het maar hier!

ik ben op zoek naar gelamineerd en of gevingerlast houten balken met een kopmaat van 50x100 7 meter lang

die heb ik nodig voor het restaureren/maken van een pipowagen met een bovenlicht.

wie weet waar ik dit kan kopen ,en of zelf maken!

gr hummes

Dat ligt er aan waar je woont. Misschien bij De Groot Vroomshoop?
    http://www.gelijmde-houtconstructies.nl

Ik woon in de regio Doetinchem

maar dank ik ga ze even bellen ,en kijken wat ze voor mij kunnen betekenen.

gr Hummes

Als ik de openingspost goed begrijp zoek je hout voor een soort van kozijn? Of zoek je een gelamineerde vuren balk? 50 x 100 mm kopmaat toch?

Zoek maar eens op " oberlichtwagen"met de bekende zoekmachine
    de onderste balk (50x100x7000)komt een kleine sponning in voor glas ,dan de stijlen,dan een balk (50x70x6000)Met weer een sponning,dat kan volgens mij ook wel met gelamineerd vuren???
    het geheel wordt maar 350 hoog

gr Hummes

Wat is de reden dat je een gelamineerde balk wilt gebruiken en niet gewoon een lange balk?

gelamineerd hout zit geen werking meer in ,in al de wagens die ik gezien heb zit er werking in het bovenlicht,die trekken in de loop van de tijd krom.
    ik wil het nu in 1 keer goed doen )

gr hummes

Forum Rechten