Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Inklapbare- en hangende werkbank

Hallo iedereen,

Na het plaatsen van een zoldertje in mijn garage heb ik nog een aantal vurenhouten balken over van 156/59. Mijn werkruimte is redelijk beperkt. Ten minste het is een garage die ik moet delen met speelgoed, fietsen etc. van zowel de dochters als de vrouw
    Nu heb ik het idee gekregen om van de balken die ik over heb, aan één wand een inklapbare werkbank te maken, die ik dus zoveel als mogelijk kan inklappen tegen de muur.
    heeft iemand hier ervaring mee (tekening)? tips? suggesties? of wellicht zelfs totale afrader?

hoor er graag van.

groeten,

Knutselaertje

Hallo Knutselaertje, Heb je al eens gedacht om een werktafel van walko na te maken van je balken? Kijk hier eens: http://www.toolnation.nl/stationair/werktafel.html

Ik denk dat het niet zo moeilijk is. Als je ook nog een hangende lijmpers wilt maken,kan die hier vinden: http://www.woodworking.nl/showthread...no%27-lijmpers

Mijn versie is op de derde pagina onderaan te vinden.

Groetjes, Dude

Hi Dude,

Bedankt voor je reactie. Een waljo werktafek heb ik al. Werkt ideaal. Heb er hier evrngoed nog niet heel veel van gezien.
    Waar ik op doelde was een vaste werkbank die ik tegen mijn wand kan inklappen om zo meer ruimte te hebben in mijn werkplek. Ik zie / hoor er alleen zo weinig over dat ik begin te twijfelen aan mijn idee 😊

thnx! ik ga der es in duiken

Athanor
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Zeker weer zo'n product dat op 1 april is geannonceerd

Fons

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Ik wil wel een paar gratis setjes van 10 benchholes, dan kan ik makkelijk mijn eigen MFT maken!

Forum Rechten