Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: mafell zaagtafel

Talking mafell zaagtafel

Hi ik ben op zoek naar een knappe mafell zaagtafel 85. Is er iemand die er van 1 af wil?

opgelost, er staat er 1 achter in de auto :P

Nu maak je me nieuwsgierig naar je ervaringen met deze zaag!

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Nu maak je me nieuwsgierig naar je ervaringen met deze zaag!

jaap
    Ik heb 2 stukjes gezaagd bij de verkoper. Maar wat echt lekker is en gelijk opvalt is het grootte van het tafelblad en hoe stabiel de zaagtafel is. Ik denk dat elke zaagtafel wel goed zaagt met een goed zaagblad wanneer hij voldoende power heeft. Tis echt de robuustheid wat echt goedvoelt, maargoed morgen misschien opnieuw een stukje zagen!

:kwijl: die wil ik! Ben ook erg benieuwd naar de bevindingen! Met name in hoeverre hij beter is dan de andere merken,zoals festool of dewalt

Met name in hoeverre hij beter is dan de andere merken,zoals festool of dewalt
    Je moet wel appels met appels blijven vergelijken..... Met Festool zou nog kunnen eventueel maar met de Walt...?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Ben gewoon benieuwd of het prijsverschil het waard is zeg maar en dan heb ik het niet over dewalt
    En dan heb ik het over hobbymatig gebruik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matrex-online Bekijk Berichten
    Ik heb 2 stukjes gezaagd bij de verkoper. Maar wat echt lekker is en gelijk opvalt is het grootte van het tafelblad en hoe stabiel de zaagtafel is. Ik denk dat elke zaagtafel wel goed zaagt met een goed zaagblad wanneer hij voldoende power heeft. Tis echt de robuustheid wat echt goedvoelt, maargoed morgen misschien opnieuw een stukje zagen!
    Er zit vast een filmpje in het verschiet toch ?? (sorry kan het niet laten )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berton Bekijk Berichten
    Hoi

Je hebt een PB
    Nou ja zeg, ben ik ff in t buitenland verkoop je je zaagtafel ;-)

Forum Rechten