18 mm deuvels

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Ik ben mijn garage/kelder aan het inrichten en ik ben van plan om zoveel mogelijk omhoog te hangen met haaklatten (voorbeeld)
Zo kan ik mijn materiaal omhoog hangen en indien nodig kan ik nog altijd wijzigingen aanbrengen.

Nu ben ik op zoek naar iets langere deuvels, zodat ik bv mijn tuingereedschap ook kan omhoog hangen.
Op onderstaande foto kan je zien wat voor iets ik juist wil maken.
20120602_151745.jpg


Als ik zoek op deuvels dan kom ik alleen maar terecht bij echte deuvels om houtverbindingen maken.
En indien iemand weet hoe ik best onder een lichte hoek (5° ofzo) kan boren?
 

Hed

Actieve deelnemer
11 jun 2012
208
5
65
Drachten - Buitenpost.
Volgens mij heeft bijna iedere bouwmarkt wel rondsels in die maat of iets wat heel dichtbij komt.
En voor het boren in verstek zou ik een mal maken en dan met een kolomboormachine de gaten boren.
 

smirri13

Actieve deelnemer
25 mrt 2013
78
0
gent
je moet in de bouwmarkten dan eens zoeken naar de hoek waarin ze sierlijstjes, afkantlijstjes , hollatten en dergelijke hebben,daar heb ik al veel ook ronde profielen zien liggen.

hubo, brico plan it en dergelijke hebben dat zeker , dit weekend nog zien liggen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.