Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Tapatalk

Tapatalk

http://pc-en-internet.infonu.nl/soft...-tapatalk.html

Ik forum veel via d de tablet, maar een forum op de internetbrowers bekijken vind ik lastig.
    Kan dit forum niet op Tapatalk vinden. Maar het schijnt dat je kosteloos voor kan aanmelden ... de forum beheerders dan zou dit kunnen?

Ik heb het wel eens onderzocht, voor de telefoon lijkt het me handig, maar ik kijk nog wel eens via een tablet en dat gaat wel goed, althans, dat vind ik. We hebben ook de optie om (een deel) van het forum via facebook te laten werken. Ik heb de optie wel ooit gekocht maar ook nog niet geinstalleerd, daartoe moet er eerst een ssl certificaat gekocht worden.
    Als er meer verzoeken zijn, ga ik er serieus werk van maken, ongeveer 25 % van onze bezoekers doet dat met een mobiel apparaat. Een andere, en volgens sommigen betere, oplossing om het forum op mobile apparaatjes te tonen is forumrunner, met eigen apps voor IOS en Android.

jaap
    Laatst gewijzigd door jaap; 10-08-14 om 15:36.

Op een iPad werkt de standaard-browserinterface m.i. goed. Dat gezegd hebbende zou een tapatalk link mij zeker goed uitkomen. Faceboek heb ik sch**t aan, daar zit ik dus niet op te wachten...

Ik kan op de ipad goed uit de voeten, wat mij betreft kan het zo blijven.
    ik ben overigens niet tegen nieuwe ideeen;-), met vriendelijke groet, Crossbow1958

Lees op desktop, telefoon en tablet. Vooral op telefoon is Taptatalk heel plezierig. Forumrunner is misschien ook een idee, maar omdat in FOG ook al via Taptatalk volg heb ik alles eigenlijk liever in één app. Facebook hoeft voor mij niet zo.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Andere fora lees ik ook via Tapatalk. Werkt goed op de telefoon!

Ik bem anti Facebook dus daar maak je mij niet blij mee ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Ik heb het wel eens onderzocht, voor de telefoon lijkt het me handig, maar ik kijk nog wel eens via een tablet en dat gaat wel goed, althans, dat vind ik. We hebben ook de optie om (een deel) van het forum via facebook te laten werken. Ik heb de optie wel ooit gekocht maar ook nog niet geinstalleerd, daartoe moet er eerst een ssl certificaat gekocht worden.
    Als er meer verzoeken zijn, ga ik er serieus werk van maken, ongeveer 25 % van onze bezoekers doet dat met een mobiel apparaat. Een andere, en volgens sommigen betere, oplossing om het forum op mobile apparaatjes te tonen is forumrunner, met eigen apps voor IOS en Android.

jaap
    Tapatalk nog nooit gebruikt, een betaalde app en het forum loopt te zeuren dat het ook tapatalk ondersteund...... Woodworking neem ik ook altijd ff mee in het wakker word ritueel.... op de plee met een tablet

De forumsoftware schakelt op mijn telefoon automatisch over naar de mobiele template, die is ook rechtsonder in het scherm te selecteren. Ik heb het forum nog nooit bekeken via taptatalk (als iemand een keer in de buurt is dan graag!) en ben benieuwd naar het verschil met de mobiele versie van het forum. Of is het enige verschil dat je dan via een icoontje het forum op start?

jaap

Ik zit ook op de tablet mobiel template.
    Vrouw lief doet veel via Tapatalk, en zegt dat het bv met foto's plaatsen heel makkelijk is. Foto met je mobiel of tab maken en dan meteen in je bericht plaatsen zonder hoop gedoe.
    Ik zal eens vragen aan mn vrouw of ze screenshots oid wil maken...

Forum Rechten