Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Inca Euro 260 lintzaag te koop

Te koop Inca Euro 260 lintzaag, met extra zaaglint. In perfekte staat, met onderstel.
    Geïnteresseerden kunnen mij een pm sturen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woodshop Bekijk Berichten
    Te koop Inca Euro 260 lintzaag, met extra zaaglint. In perfekte staat, met onderstel.
    Geïnteresseerden kunnen mij een pm sturen.
    Zou wel willen weten hoe de machine er uit ziet dus plaats enkele foto`s.

Ben ook wel geintreseerd in zowel vraagprijs als foto's.

grt Woody 22

Beste Woodshop,

Mijn naam is Jan Douwe en ben hier op dit forum spiksplinternieuw. Een korte tijd geleden heb ik een Inca 260 Lintzaag gekocht via Marktplaats. Tot mijn grote plezier en verbazing kom ik hier op dit forum foto's tegen van de door mij aangeschafte machine. "Rob de zoveelste" had op het forum vergeten door te geven dat de machine verkocht was. Nu ben ik deze machine aan het opknappen en wil er een ander onderstel bij maken. Ik zou je daarom willen vragen mij een paar foto's toe te sturen of deze op het forum te plaatsen. Ik weet nog niet goed hoe dit hier allemaal werkt. Bij voorbaat hartelijk dank, vr. gr. Jan Douwe

De Inca heeft weer een goed onderkomen gevonden inmiddels! Excuses dat ik dat nog niet hier gemeld had. Hierbij dus.

Woodshop, Dank voor je snelle reactie! Misschien ben ik niet duidelijk geweest in mijn vraagstelling, Heb je nog een foto van de Inca lintzaag. Het gaat me namelijk om een indruk van het onderstel. Ik hoop dat je nog ergens een foto hebt van je oude machine met onderstel, hart. gr. Jan Douwe

Ik ben nog een Inca aan het restaureren (met losse onderliggende 1,1 kW 220V motor). Deze staat op een onderstel en komt ergens volende week op het Marktplein te staan.
    Ik heb ook nog een los onderstel staan voor een zaag met geintegreerde motor. Dit is te koop voor een liefhebber.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Ik hou me aanbevolen voor de lintzaag :-)

Pieter hartelijk dank voor de reactie! Eigenlijk ben ik een novice daar waar het houtbewerking aangaat. Ik moet nog zoveel leren. Ik zie hier projecten voorbij vliegen die me doen sidderen van eigen onbekwaamheid! Maar so what? Wat niet is kan komen niet waar? Toch wil ik proberen zelf een nieuw onderstel voor de lintzaag te maken. Hierdoor wordt ik gedwongen goed na te denken over het een en ander. Ik zal goed opletten komende week wanneer jij je zaag precenteert op het marktplein. Misschien kun je deze zo uit laten komen dat het onderstel er ook goed op staat. Bij voorbaat dank. hart. groet. Jan Douwe

Forum Rechten