HiFi Kastje

Loki

Actieve deelnemer
13 okt 2009
34
0
Groningen
Hij staat er al een tijdje, maar dit is een kastje wat ik gemaakt heb uit noten en esdoorn. Geen beste foto helaas.
Alles zit in elkaar met festool domino's. De planken liggen er gewoon los in.

10389068_726816600690873_348948329176888660_n.jpg
 

WR1944

Oud hout
Dat is een mooi resultaat. Het is alleen jammer dat het tape deck zo laag geplaatst is. Daar moet je namelijk veel priegelen om de tape in te leggen en om spoelen te wisselen. Ook het koppen reinigen moet je op je knieen doen.
Op de lange termijn wil ik ook iets dergelijks maken voor m'n audio-apparatuur. Daar zit dan ook een platenspeler bij. Na drie verhuizingen wordt dit dan m'n vierde opstelling zodat ik nu onderdehand wel heb geleerd wat werkt en wat minder handig is.
Omdat ik op een houten vloer zit met vloerbalken gaat het rek wel aan de muur en wordt het hoogstwaarschijnlijk een dubbele breedte.
 

Loki

Actieve deelnemer
13 okt 2009
34
0
Groningen
Bedankt allemaal! Het tapedeck wordt niet zo heel veel gebruikt hier, maar ik vond het wel wat om het er toch in te zetten. Even bukken om er bij te komen is geen enkel probleem.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.