tuinkast

Stefan h

Actieve deelnemer
3 jul 2014
34
0
Had nog veel overschot van zelfbouw van mijn tuinhuis, dan maar is beslist daar wat mee aan
te vangen. Daarom ook mijn eerste vlak vandiktebankje gekocht, hier het voolopig resultaat.
Moet juist deurtjes afwerken en de boel eens flink schuren. Eventueel kleuren, maar weet nog niet
goed welke kleur.
IMG_20140724_083741.jpgIMG_20140724_083841.jpg
IMG_20140724_083820.jpg
IMG_20140724_083752.jpg
 
A

Athanor

Guest
Mooi gebruik van rest materiaal! Nette verbindingen, kun je tevreden over zijn:)


Fons
 

Davee

Actieve deelnemer
1 dec 2011
142
0
Brabant
Ziet er goed uit!!! Zou het persoonlijk blank afwerken en geen kleur gebruiken.

Welk vandiktebankje heb je gekocht en wat zijn je ervaringen??
 

Stefan h

Actieve deelnemer
3 jul 2014
34
0
Voor mijn eerste vandiktebank heb ik de powerplus vlak -vandikte bank gekocht.
Is goed voor eerst wat te oefenen, doe je daar dan wat kapot aan is het zo geen erg:p
Na een tijd er wat mee gewerkt te hebben, ben ik er best tevreden mee voor het moment.
Buiten de geleider die niet al te haaks stond (ondertussen zelf aangepast) doet hij zijn werk.
Buiten grenen heb ik er ook eik mee geschaafd en ook dit gaat.
Heb wel de messen ondertussen al is moeten scherp zetten, het is een goed en snel systeem voor de messen

In en uit te halen. Was er eerst wat bang voor:eek:
Heb een onderstel gemaakt en op wieltjes gezet, dan kan ik het makkelijk verplaatsen
IMG_20140729_191223.jpg
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Heb een onderstel gemaakt en op wieltjes gezet, dan kan ik het makkelijk verplaatsen
Dat is sprekend het onderstel dat ik heb gemaakt voor mijn lintzaag.:)
Ik heb tussen de wielen een plateautje gemaakt voor de afzuiging.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.