Toch maar voorstellen

jvdmolen

Actieve deelnemer
25 dec 2013
67
0
Ulrum
Hallo allemaal,

Ik ben Jitze van der Molen

Na een aantal maand hebben mee gekeken zal ik even vertellen wie ik ben en wat ik doe.
Ik ben 20 jaar en woon bij m'n ouders in, ik heb 4 jaar vmbo kader gedaan met 2 jaar 16 uur in de week praktijk, hiervan was het eerst jaar alles een beetje, timmeren, Fijnhout! metselen en straten. In het 2e jaar moesten we kiezen en heb ik voor timmeren gekozen, halverwege het jaar heb ik er Fijnhout bij gedaan en in deze 2 vakken uit eindelijk ook examen gedaan.

daarna ben ik naar het mbo gegaan, hier heb ik bouwkunde niveau 4 gedaan. Uiteindelijk heb ik het laatste jaar 20 week bij een aannemer/montage bedrijf in grijpskerk gewerkt en mocht hier na de 2e week al blijven. Hier ben ik nu nog steeds en heb sinds april een vast contract. Hier zit ik nu op kantoor in de calculatie van bewaarplaatsen en werktuigenbergingen, tevens maak ik hier revit tekeningen bij.

Tevens heb ik vanaf m'n 13e 6 jaar bij de plaatselijke aannemer gewerkt, in de vakanties op de bouw in zaterdags in de werkplaats kozijnen en hsb maken.

Dit is een beetje wat ik de afgelopen jaren heb gedaan en wat ik nu doe.

Het laatste jaar heb ik de mftc en de cycloon gemaakt

Een van de laatste projecten die ik heb gedaan is het maken van een overkapping
Tevens heb ik nog een hobby

Verder ben ik nu bezig met een freestafel. Hier zal ik nog wat foto's van posten.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 116
  • image.jpg
    image.jpg
    75,5 KB · Weergaven: 116

jvdmolen

Actieve deelnemer
25 dec 2013
67
0
Ulrum
Dank je wel,
Nog even een foto vanuit het hokje, hier istenden zien dat alles met oude verbindingen is gedaan.
Heb dit allemaal met behulp van een bovenfrees en de invalzaag gedaan. En een hamer en beitel natuurlijk.
Zelfs de pinnen heb ik gemaakt van een oude eiken tafel.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    58,2 KB · Weergaven: 85

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.