Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

INCA vlak en vandiktebank te koop

Te koop aangeboden:

Vlak en vandiktebank van het merk INCA. Dit merk staat bekend om haar Zwitserse precisie.
    De machine is helemaal afgelopen jaar helemaal gedemonteerd en schoongemaakt. Hij werkt prima, echter moet alleen eens goed afgesteld worden.

Hier heb ik destijds ook al over gepost op het forum. Aangezien ik zelf nu op zoek ben naar een grotere/zwaardere machine heb ik geen zin meer om hem weer uit elkaar te halen om hem af te gaan stellen. Ik heb jarenlang met veel plezier met deze machine gewerkt.

Doe een goed bod en je kunt er nog jarenlang plezier van hebben.

Foto's zie http://link.marktplaats.nl/m830612717

Mooi machientje.
    Alleen beetje te ver weg voor mij

je kunt er altijd nog een lekker weekentje Zuid-Limburg aan vastplakken

Ik heb wel een rit in de Eiffel in de planning staan met mijn "nieuwe" cabrio, maar daar past ook weer moeilijk een vlak-vandiktebank in denk ik...........

Naamgenoot! Fijne machine lijkt het..
    Ik zoek nog wel een compact ding zoals dit.
    Maar is het afstellen makkelijk te doen? Messen scherp? Veel lawaai/trillingen?

Ik zie een normale stekker dus geen krachtstroom toch? of zie ik het fout.

@gasman In een cabrio past ie makkelijk

@davee Het is een fijne compacte machine. Afstellen is niet lastig, zijn een aantal stelmoeren voor en de messen moeten even goed geplaatst worden. Het is inderdaad een 220v machine. En herrie? Als je WO2 fanaat bent is dit ding geweldig, net een luchtalarm uit die tijd

Wat zijn de afmetingen van deze machine zonder onderstel en het geschatte gewicht? ? Ik zoek nog een compacte vast die ik onder mijn werkbank kwijt kan.

Groet,

Joris

Inca nog te koop?

grt woody 22

Forum Rechten