Gitaar: OM Curly Redwood/Ziricote

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.198
560
Klinkt inderdaad mooi helder, het zal een fijn gevoel zijn om op je zelf gebouwde gitaar te spelen, gefeliciteerd!
Dat stuk dat rond 2:06 begint, wat is dat?
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Klinkt inderdaad mooi helder, het zal een fijn gevoel zijn om op je zelf gebouwde gitaar te spelen, gefeliciteerd!
Dat stuk dat rond 2:06 begint, wat is dat?

Het stuk heet Brumes van Frédéric Mesnier

En bedankt!

Iemen, daar ben ik wel blij mee.. En m'n lief ook, dat betekend dat haar camera het goed doet.. :)
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Met gepaste trots mag ik melden dat mijn gitaar eervol tweede is geworden in de categorie akoestische gitaren in de publieksverkiezing op De GitaarBouwersMeeting! De winnaar was overigens terecht en kon ik mi niet aan te tippen, maar wat een resultaat! :D
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Er stonden een paar enorm mooie acoustische gitaren tussen. Inderdaad een terechte winnaar maar dit was niet zijn 1e gitaar !!

Ik vind het "rits" wel goed gevonden.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Iedereen bedankt! Zeker een mooie opsteker en dit motiveert enorm!

En idd, Rick, dit was zijn derde en hij had vorig jaar ook al gewonnen, toen was het de juryprijs.. Maar ach, wie ben ik om daar wat van te zeggen.. Ik ben zo ook al blij en het publiek heeft gesproken, eerlijker kan bijna niet..
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
gefeliciteerd met de tweede plaats, daar mag je trots op zijn!
Ik vond trouwens het tokkelwerk in je filmpje van 1.39 tot 4.10 erg mooi ondanks de kleine foutjes.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.