Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Gevraagd: Zaagtafel voor meubelmaker

Gezocht; een serieuze zaagtafel, budget rond de 500 euro...

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Het lijkt me handig om wat meer te vertellen over hetgeen je wil gaan maken en bepaalde specificatie's waaraan de zaagtafel moet voldoen. De aanvraag die je nu doet is wel erg bondig
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Je hebt een punt . Ik maak hobbymatig meubels, ga binnenkort aan de slag met de 'Matthias - woodgears' lintzaag, etc. Ik heb zelf al een beetje zitten pluizen en kwam uit bij de Elektra Beckum (of Metabo) PK250 (moeilijk te krijgen) en de CS70 (te duur voor nu).

Misschien dat er iemand nog een ander idee heeft?

Bvd!

M'n oog is gevallen op de Metabo BKS400. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb bijna dezelfde versie van de BKS 400, alleen dan van elektra beckum, ik heb de tkhs 315. Voor grovver werk zoals steigerhouten meubels een ideale zaag, maar ik weet niet of dit wat is om echt maatwerk mee te leveren. Ik zeg altijd dat een veredelde bouwzaag is

Ja, die conclusie had ik net zelf ook al getrokken. Op zich mooi aanbod, maar het is een beest van een zaag, maar niet speciaal precies. Ook kun je het blad niet hellen, dus dit gaat niet door. De UK-serie lijkt meer voor het precisie werk...

de uk van metabo is idd meer voor het precisie werk geschikt.

die pk250 is echt een super ding om mee te werken
    heb er jarenlang mee gezaagd en hij is eigenlijk niet kapot te krijgen(ja heb een keer spouwmes moeten vervangen, kromgebogen)

Ik heb een zaagtafel HBM 600 voor je. Geïnteresseerd?

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik heb de pkk250 gehad. Was ik heel dtevreden van.

Nu heb ik de pkf255. Voor het grotere werk, maar terug heel tevreden van .

Forum Rechten