Witte Europese eik te koop 27 & 38mm

den_buffel

Nieuw lid
16 jul 2014
7
0
Wat zijn dan prijzen waarvan jullie vinden dat deze wel interessant zijn.
Dit is de eerste maal dat ik hout kan aanbieden doordat we net de bouw van onze droogkamer hebben kunnen afronden.

Momenteel zijn we verschillende paletten aan het heroplatten, indien gewenst kan ik wel enkele foto's nemen van verschillende lagen.

de voorkeur bij mij gaat naar het verkopen van ongeschaafde planken. Over prijzen kan eventueel nog wel gesproken worden.
Eventueel kan er een groepsaankoop georganiseerd worden?
Mijn minimumafname blijft uiteraard een halve kuub, anders heb ik hier gewoonweg niet de tijd voor.
 

den_buffel

Nieuw lid
16 jul 2014
7
0
een samen aankoop zou natuurlij wel een oplossing zijn maar logitiek gezien weer problematisch

gezien je op een "hobby" forum plaatst ga ik er ook vanuit dat de prijzen inc btw zijn

zoals ik in mijn vorige post heb vermeld zijn de prijzen bespreekbaar. ik heb namenlijk geen idee wat mensen voor soortgelijk hout willen uitgeven.
ik weet dat voor een soortgelijke kwaliteit je snel 2000€+ kwijt bent in België/Nederland per m3
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Geachte den_buffel,

zowel per email als per pb op dit forum heb ik u, al een aantal dagen geleden, een bericht gestuurd. Wilt u daar aub op reageren voordat u verder gaat met het aanbieden van uw producten.

met vriendelijke groet,

de beheerder
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.