Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Witte Europese eik te koop 27 & 38mm

Ik kan witte Europese eik aanbieden.
    Zowel nat als gedroogd tot 8%.

Wij gebruiken in ons meubelfabriek de stukken van de boom die onbereikbaar zijn door de fineermessen. Hierdoor is dit dus hout van een enorm hoge kwaliteit en structuur. + zonder noesten

Op foto zie je enkele voorbeelden van de pakken + een foto van 2 geschaafde planken.

Het hout kan zowel geschaafd als ongeschaafd geleverd worden.

38 mm balken zijn 138 mm breed en 2800mm+ lang
    27mm zijn stamelen van 2800mm+ lengte. Dit kan eventueel bekantrecht worden.

Prijzen beginnen vanaf 1500€. Minimum afname is 1m3

Beste Den_Buffel,

Welkom op het forum.
    Mooi hout is altijd welkom, maar een minimale afname van 1m3 en beginnen bij € 1.500,- (ex. B.T.W.?) is voor dit forum iets te veel.
    De meesten (zeker 98% van de bezoekers) is op hobbymatige wijze bezig met hout.

Ik vind eiken een heerlijke houtsoort om mee te werken, maar veel meer dan 1 of 2 planken heb ik niet nodig.
    Daarnaast zal mijn vrouw het niet op prijs stellen als ik een kuub eiken in de tuin opsla.

Is het wellicht een optie om voor de leden van het forum een 'per plank' prijs te hanteren.

Groeten, Raymond

Hey Raymond

Ik zou jullie graag verder willen helpen met enkele plankjes. Maar het probleem is dat hier dan zoveel tijd in gaat kruipen dat ik haast met niets anders meer bezig ben.

Ik wil eventueel nog wel de minimum naar een halve kuub verlagen. Maar meer kan ik echt niet doen.

Gelieve er wel rekening met te houden dat het hout momenteel nog in de droogkamer moet gedaan worden.

Gr
    Dominique

Voor € 1500 per kuub excl. BTW kan je bij vele houtleveranciers kwaliteits eiken gewoon per plank uitzoeken.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Het schijnt niet mee te vallen om eens een keer aan te geven WAAR e.e.a. te koop is. Als het spul in Friesland ligt ga ik er voor 1500 per kuub niet naar toe rijden vanuit Limburg en kan ik gelijk doorklikken.

Gr Ed

4 posts in totaal, geen voorstel topic gemaakt en alle posts gaan over verkoop van eiken..... per kub... op een hobby forum....

Nope.

Athanor
    Guest
    Nou ja, hobbyforum.... er is niemand die dat eerder zo gedefinieerd heeft. Het is een houtbewerkersforum, waar zowel hobbyisten aan deelnemen als professionals. Dat is ook wat het zo veelzijdig maakt en kennis mee wordt verspreid. Ieder die zich aanmeldt mag iets in de rubriek te koop zetten. Kritische kanttekeningen bij de dan verstrekte info kun je natuurlijk altijd plaatsen.

Fons

Het grootste aantal bezoekers zullen toch echt hobbyisten zijn, en daarnaast vind ik iemand met 4 posts, die zonder voor te stellen het alleen maar over verkoop heeft van zijn eiken wel een kritische kanttekening waard.

Pro of hobbyist.

Athanor
    Guest
    Daarmee blijft het jouw definitie van het forum die je nu nog even van argumenten voorziet kritische kanttekeningen om goede informatie te krijgen zijn natuurlijk altijd mogelijk, zoals je aan uit mijn reactie kunt merken

Fons

En bovendien: de hobbyisten die hier rondhangen zijn wel van het slag die af en toe best anderhalve kuub eik kunnen verwerken.

Forum Rechten