Wie heeft ervaring met hammer N3800 lintzaag

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
Hallo,
Ik ben al een tijd op zoek naar een lintzaag. Heb best wel veel ideeën/meubels die ik het beste met een lintzaag kan doen.
Had eerst mijn kop gezet op een makita 1200, maar ben bang dat ik toch tegen de maximale zaaghoogte van 165 mm ga lopen.
En dan kom ik steeds weer terug bij de Hammer N3800.
Ziet er goed uit, goede zaaghoogte en na lezen van wat berichten een degelijke machine.
Een andere optie zou kunnen zijn om een tweedehandse ouderwetse gietijzeren machine te kopen, maar die zijn te groot en lomp dat ze bij mij niet in de schuur passen.

Dus, wie kent deze machines of heeft er zelf een, ben benieuwd.
 

Enkhuizen

Actieve deelnemer
15 sep 2011
117
34
Wat kost zo'n N3800 tegenwoordig? Ik heb een N4400 van een paar jaar oud die ik te kort liefde geef en overweeg te verkopen.
 

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
Hoi enkhuizen, gebruik je de lintzaag dan zo weinig dat je hem wilt verkopen? Een lintzaag lijkt mij juist een makelijke universele machine die je voor van alles kunt gebruiken...
Heb je ook al een richtprijs in gedachten en waar is de machine eventueel af te halen?
Je mag me anders ook wel een privé bericht sturen....
vriendelijke groet,
Roel
 

Enkhuizen

Actieve deelnemer
15 sep 2011
117
34
Tja, heb genoeg alternatieven, en ben meer bezig met cnc en kleine andere projecten. De lintzaag staat me een beetje in de weg. Een kleintje zou ik genoeg aan hebben voor figuurzaagwerk. Maar dat kan ook met een figuurzaag of mijn decoupeerzaag
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.