Excuus, na lange tijd spieken nu eindelijk maar even voorstellen!!

MaartenN

Nieuw lid
3 okt 2013
12
0
Hallo allemaal!

Allereerst wil ik graag even zeggen dat jullie er met z’n allen een erg mooie en informatieve site van hebben gemaakt! Ik heb er al veel van opgestoken en in de praktijk al gebruikt. Ook al heb ik nog niet zo heel veel ervaring, hopelijk kan ik er ooit een steentje aan bijdragen!

Eerst maar even in het kort wie ik ben. Mijn naam is Maarten, 30 jaar, geboren in Hattem, en ik woon sinds oktober 2012 in Kampen. Na de MTS en HTS bouwkunde ben ik via een aantal omzwervingen terecht gekomen bij defensie. Daar werk ik mee aan het onderhoud/ verbouw en nieuwbouw op de diverse kazernes. Een leuke en diverse baan waar ik alle aspecten van bouwkunde tegen kom.

Het huis uit 1934 heb ik in maart 2010 gekocht en helemaal gerenoveerd (lees: volledig gesloopt m.u.v. behalve de buitenmuren). Nu deze verbouwing een beetje op zijn einde loopt, voor zover een huis helemaal klaar kan zijn, begin ik mij met steeds meer bezig te houden met het fijnere houtwerk. Ik heb nog niet super veel zelf gemaakt maar de plannen en de ideeën liggen klaar, veelal gemaakt door mijn vriendin :).

De uitvoering van deze ideeën ben ik van plan de komende tijd te gaan starten. Als eerste een nieuwe kapstok van eiken, daarna een nieuw badkamermeubel. Basis gereedschap heb ik al wel, grotere machines huur ik vaak. Eerst volgende machine zal een invalzaag met linialen zijn, heb je nog een goede gebruikte liggen laat het maar weten!!
Nou ja, dat is ik het kort wie ik ben, bedankt dat ik een poos mee mocht spieken!

Groeten Maarten
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Welkom Maarten.

Dat meespieken herken ik helemaal!
Je zoekt wat, je googled wat, en je komt vaak op dezelfde sites terecht. Dit is er een van.
Dan heb je meestal je antwoord, en dan komt er van registreren niks.

Dat dit een geweldige informatieve site is deel ik absoluut met je! En de 'site' zelf is ook erg profesioneel en handig ingedeeld.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.