beuk op bool te koop, antwerpen

suturb

Actieve deelnemer
10 jul 2014
92
3
Dag iedereen, ik heb een partij beuk in boolse planken liggen die ik graag zou verkopen aan een juiste prijs. Het gaat over 17 planken van 4 cm dik en 400cm lang, en 7 planken van 4 dik en 200cm lang. In totaal zo'n 1,3 kuub.
Een aantal planken hebben houtworm, de meeste zijn in perfecte staat. Verkoop ook plank per plank, de goeie uit te kiezen.

Iemand interesse? Doe gerust een bod!

Mvg, joris
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
boolse planken? nooit van gehoord eigenlijk.

Tevens waar bevinden deze planken?
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Boolse planken zijn gewoon planken met de schors en het spint er nog aan, dus gewoon de stam die in planken gezaagd is.
Uit de titel valt vrij duidelijk op te maken dat de planken zich in Antwerpen bevinden ;-)

Ik vroeg me af of deze planken droog zijn, maar gezien er houtworm in zit vermoed ik van wel...

Succes met de verkoop!
't Zou misschien interessant zijn er een richtprijs bij te zetten?

Groeten,
Steven
 

suturb

Actieve deelnemer
10 jul 2014
92
3
Bedankt voor de toelichting steven.
Richtprijs 650 eur per kuub, voor de goeie planken.

Mvg
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
:eek: Graag gedaan hoor

Voor mij is het geen interessante koop, heb niet meteen beuk nodig. Bij de houthandel kost beuk op bool me niet zo heel veel meer, voor het prijsverschil kan ik het niet stockeren.
Mocht ik nu een trap moeten maken zou het iets anders zijn ;-)

Groeten!
Steven
 

suturb

Actieve deelnemer
10 jul 2014
92
3
Dag iedereen. in bijlage een foto, dit is uiteraard niet all het hout (zoals gezegd gaat over > 1 kuub) en ook niet de beste foto (niet alle planken zijn gespleten.
maar het geeft een idee.

mvg,

joris
 

Bijlagen

  • IMG_20140615_154657890.jpg
    IMG_20140615_154657890.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 224

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.