Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Gezocht: houten lepels handgesneden

Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar handgesneden houten lepels, of naar iemand die ze tegen vergoeding wil en kan snijden. Ongeveer zoals op de foto, die ik op internet vond. Locatie maakt me niet zoveel uit. Alvast bedankt voor een reactie.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Ik zou zeggen koop wat gereedschap en wat hout en ga lekker lepels maken. Is niet zo'n grote investering, leuk om te doen en ook niet het allermoeilijkste! En iets wat je zelf hebt gemaakt is natuurlijk ook nog eens veel waardevoller!

en de beroemde Paul Sellers laat zien dat je met een bijltje en mes ver kunt komen.

Met een bijltje en een mes is het in elk geval een stuk makkelijker om een ander zo ver te krijgen dat-ie een lepel voor je snijdt

Ik heb al eens een paar lepels gemaakt, maar ik ben absoluut nog niet goed genoeg om er op bestelling te maken. Veel succes in elk geval.
    Sucking at something is the first step towards being sorta good at something.

Zoals Paul Sellers dan zegt: je neemt een stuk hout en dan moet je gewoon alles weghalen wat niet op een lepel lijkt.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Dan kent ie zijn klassiekers: Leonardo Da Vinci gebruikte dezelfde techniek en filosofie voor zijn beeldhouwwerken. On topic, Mora heeft een mooi lepelsnijmes.

wellicht belangrijker, wat moet je ermee (doel)?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zuma Bekijk Berichten
    wellicht belangrijker, wat moet je ermee (doel)?
    Opscheppen!

Welkom op het forum Ovn,

hoeveel van die opscheppers heb je nodig?

groeten,
    Ornament

Forum Rechten