Wie kent het Duitse tijdschrift "Holzwerken"?

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.322
191
Gem. Winsum (Groningen)
Het amerikaanse Finewoodworking en het Engelse Furniture and Cabinetmaking zijn natuurlijk prachtige tijdschriften. Prachtige werkstukjes uit oogpunt van vakmanschap. Maar veel van de gebruikte spullen en materialen en de maten sluiten niet aan bij die van het West-Europese vaste land. En de designstijl in deze tijdschriften is niet mijn smaak (maar dat is overkomelijk :)).

Hier op dit forum is wel eens het Duitse tijdschrift "Holzwerken" genoemd. Hun site ziet er interessant uit.
Is er ondertussen iemand op het forum die het tijdschrift (een beetje) kent?


Mvg
klaas0639
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ja ik ken het. Een zeer degelijk tijdschrift met een erg hoog Festool-gehalte. Met een beetje speuren vind je de meeste exemplaren wel digitaal.
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.061
106
@klaas0639, zal jaargang 2013 en de eerste 4 van 2014 proberen in dropbox te zetten.
lukt het dan pm ik je het linkje.
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Ik heb ook interesse in dat linkje ...
Zou ik hem ook mogen ontvangen ?
Alvast bedankt
Menno
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.061
106
hmm, ben duidelijk te laat, This account generated too much traffic!
jaap
het ging aan zijn eigen succes ten onder.:(

hun mail
Beste Joop,

Dit e-mailbericht is een geautomatiseerde kennisgeving van Dropbox dat je openbare links tijdelijk zijn opgeschort vanwege het extreme webverkeer dat deze genereren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.