Mooi getekend Esdoorn doos

A

Athanor

Guest
Tsja Leo, misschien wordt het voor mensen ook wel wat veel info en topics van jouw kant. Dan kijken we wel, maar om elke keer veel reacties te krijgen moet je dan misschien niet verwachten.... Ook is niet iedereen een houtdraaier of daar in geinteresseerd. In de eerste jaren van het forum waren er sowieso niet veel houtdraaiers en liep dit forum zeker niet zo snel. Ik vind het wel leuk, kijk wel regelmatig maar heb geen behoefte om op elke post te reageren. Bovendien waar haal ik op de lange duur een origineel commentaar vandaan, denk ik dan. Dat zal voor jou mogelijk hetzelfde zijn als het bijvoorbeeld om mijn topic van de ovale tafel gaat, dat onlangs erg actief was. Daar heb je vast geen behoefte voor gevoeld om op te reageren en zo gaat dat met interesse gebieden, niks mis mee lijkt me en ik verwacht ook niet dat er veel reacties komen.:) wel leuk om gericht opbouwende commentaren te krijgen en daar wat van te leren, maar dat is een kwestie van 'ontvangen' ;)

Groet van Fons
 
Laatst bewerkt:

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Tsja Leo, misschien wordt het voor mensen ook wel wat veel info en topics van jouw kant. Dan kijken we wel, maar om elke keer veel reacties te krijgen moet je dan misschien niet verwachten.... Ook is niet iedereen een houtdraaier of daar in geinteresseerd. In de eerste jaren van het forum waren er sowieso niet veel houtdraaiers en liep dit forum zeker niet zo snel. Ik vind het wel leuk, kijk wel regelmatig maar heb geen behoefte om op elke post te reageren. Bovendien waar haal ik op de lange duur een origineel commentaar vandaan, denk ik dan. Dat zal voor jou mogelijk hetzelfde zijn als het bijvoorbeeld om mijn topic van de ovale tafel gaat, dat onlangs erg actief was. Daar heb je vast geen behoefte voor gevoeld om op te reageren en zo gaat dat met interesse gebieden, niks mis mee lijkt me en ik verwacht ook niet dat er veel reacties komen.:) wel leuk om gericht opbouwende commentaren te krijgen en daar wat van te leren, maar dat is een kwestie van 'ontvangen' ;)

Groet van Fons

Dank je Fons voor jouw commentaar, O ja Ik weet wel dat je niet op vele reacties hoeft te tellen in een forum met alleen een klein getal van hout draaiers, en zeker niet originele commentaren elke keer, een mooi of niet naar mijn smaak zou zeker genoeg zijn.

Het antwoord aan Jacob was meer een vraag in het algemeen, omdat Ik best wel geinteresseerd ben in wat andere houtwerkers/draaiers van mijn werk denken, en dat geld natuurlijk ook voor andere houtbewerkers en hun projecten.

Voor jouw project, de ovale tafel, Ik heb dat wel gevolgd maar heb geen ervaring in het bouwen van zulke objecten en laat dat liever over aan meer ervaren forumleden dat is/was de reden dat Ik er niet op gereageerd heb :eek:.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
ik bekijk elk van je werkstukken steeds weer met veel plezier
elke keer als er weer een nieuwe post is dan weet ik zonder te kijken al dat het weer iets moois is!
zeker ook de verhalen van hoe je aan het hout komt zijn erg leuk om te lezen!

Dank je René :D, That makes me feel good :), Ik probeer het een beetje interessant te maken maar dat lukt niet altijd, en heb niet altijd veel tijd voor dit en alles wat Ik wil doen, niets nieuw denk Ik voor menigeen ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.