Dagaanbieding toolnation

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Normale prijs 422,90 euro?!?!? HAHAHAHA

De Scheppach invalzaag heeft altijd al 'slechts' rond de 250 euro gekost.

Valse reclame dus...
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Geen idee of het iets is maar voor wie een invalzaag zoekt voor een lage prijs.

Toolnation

Ik heb een paar keer bij hun gekocht; soms bieden ze inderdaad spullen aan voor een goede prijs, maar..... je moet absoluut geen haast hebben... wanneer je bijvoorbeeld de dagaanbieding besteld; heb daar laatst bijna 3 weken op zitten wachten.... Waarschijnlijk naïef, maar bij een "dagaanbieding" denk ik dat het om voorraad spul gaat.... niet dus !
 

Swave

Actieve deelnemer
19 sep 2013
145
1
Rotterdam
valse reclame verklaard inderdaad wel waarom hij op veel plekken online ook al in de regio van 250 euro zit. Moet zeggen dat ik dit niet helemaal had verwacht van toolnation, had toch het idee dat het een professionelere organisatie was.
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Don't shoot the messenger ;) Ik heb geregeld besteld bij toolnation en ben daar tevreden over, dat deze aanbieding dus eigenlijk geen aanbieding is zoals ik begrijp, heb ik verder niet naar gekeken.
Toch zijn er wel verschillen met de link van ToolMax. Zo heeft deze er twee lijmklemmen en een eindstop bij de levering en is zo'n 50 Euro goedkoper. Daarbij is het type zaag anders. PL55 vs CS55.
Ach ja, het is ook maar een voorstel voor iemand die nog een zaag zoekt ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.