Anton de Houtsnijder uit regio Eindhoven stelt zicht voor

AntondeHoutsnijder

Nieuw lid
27 jun 2014
4
0
Son en Breugel
In de herfst van 2002 ben ik begonnen met houtsnijden. Na jarenlang nadenken ondernam ik actie en vroeg ik een houtsnijder om advies over o.a. beitels, houtsoorten en technieken. Na nog wat on- en offline deskresearch ben ik gewoon aan de slag gegaan, want in de praktijk leer je toch het meest.
Zelf heb ik nu een tiental beitels van Pfeil. Meer heb je niet nodig! Dit merk biedt topkwaliteit, waardoor ze de hogere prijs meer dan waard zijn. Qua thema of houtsoort heb ik geen favoriet; ik experimenteer zo veel mogelijk om alle mogelijkheden zelf te ondervinden.

Kijk voor mijn werk, voorbeelden en allerlei nuttige info op http://www.antondehoutsnijder.nl/
Anton Gerrits, Son en Breugel, antoniusgerrits@gmail.com
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
105
welkom Anton
heb je kunststukjes eens bekeken, vooral de handdoek prachtig.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Welkom Anton ! Het lijkt me erg leuk wanneer je hier je werkstukken ook gaat laten zien en beschrijven hoe je eaa maakt. Daar kunnen we vast allemaal van leren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.