Kantenfrees

A

Athanor

Guest
Ik zal morgen even kijken of ik er een goede foto van kan maken. Ik heb bij de bestelling er goed op gelet dat ik de 230 volt machine bestelde.

Fons
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Sorry voor de late reactie, niet opgemerkt dat er gereageerd was. Allereerst vind ik het een geweldig machientje.

De stekker was voor mij geen probleem. Ik heb hem eraf geknipt en er een 'nederlandse' stekker opgezet. Fons heeft, als ik het goed begrepen heb, zo een verloopstuk erbij aangeschaft: http://www.elektronica-online.nl/?content=7553

Toen ik de machine bestelde kreeg ik er ook een aantal freesjes bij waar ik tot nu toe mee uit de voeten kon. De spantang die er nu opzit (1/4 inch) heb ik er dus nog niet uit hoeven halen. Ik heb uiteraard wel even rondgezocht en er kan een losse 6 of 8 mm spantang bijgeleverd worden.

De garantie is op de goede gok gedaan. Bosch is een wereld bedrijf. Dan ga ik ervanuit dat het niet uitmaakt in welk land je het produkt koopt voor de garantie.
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
De garantie is op de goede gok gedaan. Bosch is een wereld bedrijf. Dan ga ik ervanuit dat het niet uitmaakt in welk land je het produkt koopt voor de garantie.

Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, maar volgens mij werken ze toch echt met de aankoopbonnen als bewijs voor je garantie. En ik denk niet dat Nederlandse dealers garantie geven op een Engelse machine. Maar misschien heb je een kans bij Bosch Nederland zelf.
 
A

Athanor

Guest
Renault zei:
De stekker was voor mij geen probleem. Ik heb hem eraf geknipt en er een 'nederlandse' stekker opgezet. Fons heeft, als ik het goed begrepen heb, zo een verloopstuk erbij aangeschaft: http://www.elektronica-online.nl/?content=7553
Ik heb inderdaad een dergelijke verloopstekker gekocht, die van mij is nog iets platter dan die op het getoonde beeld achter deze link.

Fons
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Woodworker zei:
De garantie is op de goede gok gedaan. Bosch is een wereld bedrijf. Dan ga ik ervanuit dat het niet uitmaakt in welk land je het produkt koopt voor de garantie.

Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, maar volgens mij werken ze toch echt met de aankoopbonnen als bewijs voor je garantie. En ik denk niet dat Nederlandse dealers garantie geven op een Engelse machine. Maar misschien heb je een kans bij Bosch Nederland zelf.

Daarom; op de goede gok ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.