Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Vaderdag cadeau

Vaderdag cadeau

Na een eenmalige aai over mijn cirkelzaagblad toch maar een stukje extra veiligheid aangeschaft.(hoewel dit mijn onvoorzichtigheid niet had kunnen voorkomen)

micro-jig-grr-ripper-basic-duwblok-met-dvd.jpg

Ik weet wel je kan veel maken maar nu ligt ie er. Een tweede is ook heel handig bij het doorvoeren dus dat kan een volgend projectje worden.

Heel mooi incra tooltje, ik ben benieuwd hoe hij bevalt, ik heb hem ook overwogen, maar vond het wel veel geld voor iets waarvan je niet veel ervaring berichten kunt vinden.
    ik heb er dus wel eerst zelf een gemaakt.

success met veilig werken :-)

groet john

@ john lamers :enne waarom hebben wij die niet gezien ? ;-) (movie )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Na een eenmalige aai over mijn cirkelzaagblad toch maar een stukje extra veiligheid aangeschaft.
    zo te zien een valse veiligheid, als je met dat ding voorbij de zaag bent lig je met je onderarm boven een onbeschermde zaag.
    gewoon een afdekkap gebruiken met een duwhout, en een spouwmes natuurlijk.

IK heb hem ook. Vond het aanvankelijk ook best veel geld, maar ik moet zeggen dat hij echt handig is en hem op de zaagtafel veel gebruik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joopvommen Bekijk Berichten
    zo te zien een valse veiligheid, als je met dat ding voorbij de zaag bent lig je met je onderarm boven een onbeschermde zaag.
    gewoon een afdekkap gebruiken met een duwhout, en een spouwmes natuurlijk.
    Je moet er ook twee kopen heb je er in elke hand een

Voor René het filmpje van mijn duw pad, ik meen dat ik hem al een keer had gepost maar doe dat graag nog een keer.
    ik ben er nog steeds heel tevreden mee, maar de extra fictionaliteit van de incra duw pad lijkt mij ook heel prettig.

http://youtu.be/4cVAiaLSz1Q

groet john

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Bedankt John dit heeft mij op een idee gebracht, ik heb ergens nog een oude spaan(weet de naam niet zo) liggen waar je de voegspecie in de voegen van de badkamer moet in smeren.
    Daar zit ook een soort rubber onder en zou dus ook wel moeten werken denk ik.

TOPPIE waar haal je die neopreen ?

Deze blokjes werken prima bij het frezen maar bij het zagen vind ik ze minder geschikt. Je zaagt er snel in.

Forum Rechten