It giet oan!

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Onder de titel "ActieRadius (OPROEP)" heb ik geprobeerd invulling te geven aan de discussie: komt er een forumdag?
Of je het zo mag noemen weet ik niet, maar een eerste start is er op:

Zaterdag 16 januari a.s. om 14.00 uur.
Plaats: Bosruiter 114 te Lemmer
tel: 06-48088321
http://www.arstorno.nl
info@arstorno.nl
Na toezegging en afzegging wegens agendaproblemen komen in ieder geval:
Rickkoorman
Jaap
Woodworker
bij mij.
Daar kunnen gerust meer bij: dus hierbij nogmaals uitgenodigd (even melden i.v.m. de logistiek).
* We bekijken elkaars werk
* Mijn werkplaats/machines/hout
* Informeren elkaar over trucs and trics
* Brainstormen over het forum
* Wat doen we met al die kwalitatief hoogstaande houtbewerkersproducten van blijvende waarde (categorie "slow design" d.w.z. geen wegwerpartikelen) bij jullie in de kast/zolder.
* Promoten/verkopen/exposeren kom en praat mee!
* Etc. etc.
Neem dus een of enkele werkstukken mee (jaap geen boot.....) voor een kleine expositie.
Tot a.s. zaterdag.
Jan Pranger.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Jan,

Zoals al eerder gezegd een heel mooi initiatief. Helaas ben ik zelf verhinderd daar ik aan het einde van de middag een afspraak heb staan in het zuiden des lands.

Veel succes en maak er een mooie middag van.
 
A

Athanor

Guest
Hallo mensen,

Ik vind het een goed initiatief. Jammer genoeg ben ik niet in staat om morgen mee te doen, heb me daarom niet aangemeld. Ik hoop een andere keer er wel bij te zijn en wens jullie een prettige middag toe!

Groet van Fons
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
@hans scholte, wegen zijn prachtig man, stap in de auto!
@ Fons, jammer, had je graag een keer willen ontmoeten.
@ Rick, neem een asperientje en ga er voor!

tot vanmiddag,

jaap
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
De eerste bijeenkomst van houtbewerkersforumleden is een feit. En het was bere gezellig, ondanks de (laat ik het voorzichtig brengen) magere opkomst. Jan, Wilco Woodworker en ikzelf. Maar de kop is er af en pet af voor Jan Pranger zijn initiatief om houtbewerkers bij hem thuis uit te nodigen.
Het is gewoon geweldig leuk om met soortgenoten over onze hobby te praten en hoop ook van harte dat dit initiatief zijn vervolg krijgt en er ook wat meer interesse voor is. Ik kom zeker de volgende keer weer!

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.