scheermes

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Wie weet waar je in Nederland een bouwsetje voor een scheermes mach 3 kan kopen?
Misschien wel in de verkeerde rubriek geplaast. Maar dan hoor ik het wel.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Het gaat om het handvat deze kan je draaien als een pen. Op Duitse sites kanik hem wel vinden maar hij moet er voor vaderdag zijn.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
887
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Axminster, Craft Supplies (beide UK), sommige kleinere UK draaileveranciers; vrijwel alle US houtbewerkingswebshops, inclusief Craft Supplies USA, Rockler, Penn State Industries, Woodcraft, etc. Ik weet dat Craft Supplies UK een Nederlandse wederverkoper heeft, maar voor zover bekend moet die alles op bestelling uit de UK laten komen - en dan kun je het net zo snel zelf bestellen. Verder weet ik geen NL adres. Axminster kan ongetwijfeld een spoedbestelling verzorgen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Henk bedankt. Deze ken ik wel. Ook enkele Duitse hebben de mesjes. Ik wacht wel even tot ik wat meer bestel bij axminster.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Dat is een stuk mooier dan het standaard handvat!

Moet inderdaad wel goed tegen water kunnen. Ook als je niet onder de douche scheert wordt het nat.

Ben benieuwd wat je ervan maakt. Zoiets zou zomaar op m'n verlanglijstje kunnen komen te staan :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.