Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Enkele schaafbeitels gezien in een winkel

Ik was vandaag even in 'Het Amerikaantje' in Vreren, Tongeren. Voor wie op zoek is naar schaafbeitels, daar liggen er drie kisten vol. Tientallen beitels in verschillende maten en soorten. Over de kwaliteit kan ik niets zeggen. Ik heb er twee meegebracht (voor een nr 4) die ik ga wetten. Samen hebben ze 2,5 euro gekost!
    En aan zaagbladen (voornamelijk voor een boogzaag) is er ook geen gebrek. Twee bakken vol. Verder stonden er nog verschillende kisten met hang- en sluitwerk al jaren stof te vergaren. Spijtig hadden de slotjes geen sleutel, die heb ik dus laten staan. Wel heb ik nog verschillende bladen voor een spanzaag. Die moeten eerst wel nog geslepen en geprepareerd worden (en nog een passende zaag maken).
    [ATTACH=CONFIG]17259
    [/ATTACH][ATTACH=CONFIG]17260
    [/ATTACH][ATTACH=CONFIG]17261
    [/ATTACH]IMAG0697.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Ik heb daar eens gloednieuwe "nooitgedagt" bijtels gevonden voor een paar €, heb ze toen allemaal meegenomen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BenchWorks Bekijk Berichten
    Ik heb daar eens gloednieuwe "nooitgedagt" bijtels gevonden voor een paar €, heb ze toen allemaal meegenomen!
    Vorig jaar stond er een bak met Nooitgedacht beitels met rood kunststof heft. Die heb ik vandaag niet meer gezien??

Gaaf !!! Mooi dat er zulke plekken zijn waar je zulke vondsten kan doen....

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathieu Bekijk Berichten
    Vorig jaar stond er een bak met Nooitgedacht beitels met rood kunststof heft. Die heb ik vandaag niet meer gezien??
    het was een jaar of 4 geleden en van dit type, er waren er maar een stuk of 4, ik had er al enkele van de serie gekregen van een buurman dus nu ben ik bijna compleet.
    Ik ben er onlangs nog eens langs geweest na enkele jaren zonder, maar kon geen meer vinden.

Van deze beitels lager er nog enkele. Wel 8 euro als ik goed gezien heb.

Forum Rechten