Appelhouten schaal, en al een gegadigde er voor.

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Ik had twee Appel houten schalen onderhanden, de kleinste was bijna klaar, moest de rand nog bijwerken, bang, en ongeveer 1/3 van de schaal vloog door de lucht :mad:, mijn eigen schuld, heb de twee helften aan elkaar gelijmd en toen afgewerkt, hij is al weg, iemand wouw hem wel en Ik hoef geen kachel te stoken deze tijd van het jaar, 30 graden Celsius vandaag en morgen ook, dan regen en onweer.

Toen de andere schaal afgewerkt zonder problemen ;) deze keer, hij is niet erg groot, ongeveer 22 cm X 6 cm, en een beetje dikker van wand.

Applewood bowl 1.jpg Applewood bowl.jpg Applewood bowl profile.jpg Applewood bowl bottom.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Leo,
De laatste tijd heb ik heel weinig tijd om de forum te bekijken omwille van het einde van het schooljaar.
Examens opstellen en verbeteren is nu mijn voornamelijke bezigheid.
Binnen een 3-tal weken is er een opendeurdag op 21 en 22 juli '14.
Draaien is voorlopig wat uitgesteld, maar in de maand juli begin ik zeker weer.
Wat betreft uw schalen Leo, het mag weer gezien worden hoor.
Proficiat, ik hou van de houtstructuur uit appelhout.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Leo,
De laatste tijd heb ik heel weinig tijd om de forum te bekijken omwille van het einde van het schooljaar.
Examens opstellen en verbeteren is nu mijn voornamelijke bezigheid.
Binnen een 3-tal weken is er een opendeurdag op 21 en 22 juli '14.
Draaien is voorlopig wat uitgesteld, maar in de maand juli begin ik zeker weer.
Wat betreft uw schalen Leo, het mag weer gezien worden hoor.
Proficiat, ik hou van de houtstructuur uit appelhout.
Groetjes Sirjacobs Didier.

Thanks Jacob :), Sommige dingen gaan voor andere dingen, a saying here is “life gets in the way” voor de dingen die je graag zou doen ;)

Mijn buren in London waar wij 40 jaar langs geleefd hebben waren beiden “Highschool teachers” en Ik weet dat er vele extra uren gemaakt werden aan het einde van het schooljaar en ook voor het beginnen van het nieuwe schooljaar, I hope you like your job, it’s a lot of work.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.