Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: koekoeksklok

koekoeksklok

beste mensen

hier een werk stuk die ik met de figuurzaagmachine heb gemaakt
    een koekoeksklok
    gemaakt van noten eiken en esdoorn hout
    afgewerkt met danisch oil
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Prachtstuk

Super gemaakt, ik zou er best meer over willen weten.
    het ziet er echt 'schiek' uit.
    Proficiat hoor..!

Pracht werkstuk. Daar kan je trots op zijn. Op wat voor figuurzaag -machine heb je dit gemaakt?

Sluit me helemaal aan bij de vorige posters, het ziet er prachtig uit, heel anders dan de "toeristische" versie. Wat meer foto's en details zouden welkom zijn en natuurlijk een filmpje als het 12 uur is. Als klein jongetje kwamen we een keer bij mensen op bezoek die zo' n klok hadden, zeer fascinerend, zeker voor een klein ventje die probeerde te ontdekken hoe alles werkt.

jaap

Dat ziet er goed uit, ik zou ook wel wat meer foto's willen zien (scherper dat wel ; )) , daar moeten toch behoorlijk wat uurtjes werk in hebben gezeten. Hoe zit het met het uurwerk zelf ? Heb je dit gerenoveerd of was die nog intact ?
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Ik heb de klok gemaakt op een excalibur 21 figuurzaagmachine
    Het aantal uren weet ik niet heb ik niet bij gehouden
    het ontwerp is van dirk boelman van the art factory
    Het is in Amerika je kan er het patroon bestellen van de klok met duidelijke beschrijving.
    inclusief het klokje en ook het mechanisme van de koekoek en alles werkt op baterijen.
    alleen het nadeel is je moet ook nog 40 euro invoer rechten betalen aan post nl

Forum Rechten