Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18
    Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012

Inca vlak van dikte bankje

Op MP staat sinds enkele dagen een Inca van dikte bankje. "Vraagprijs" vanaf 250 €. Ofschoon het er niet bij staat heeft het ook een vlakfunctie als ik het tenminste goed zie op de foto's. (De adverteerder is wat moeilijk bereikbaar to nu)
    Dat bankje is op zich wat ik zoek (dwz: een kleine "edel"-vlak-vandiktebankje).
    Is dat bankje wat denken jullie?

link: http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-...Page=mympBuyer

Mvg
    klaas0639

Hallo Klaas,

Dit klopt, het is een vlak-vandiktebankje.
    Zo op het oog ziet het er redelijk uit.
    De vraag is natuurlijk wat het op moet brengen.

Mooi bankje, hoewel je pas echt weet hoe of wat wanneer je er wat hout doorheen jaagt. De vraagprijs vind ik persoonlijk aan de hoge kant, maar ik ben bang dat hij dat bedrag toch wel op gaat brengen, voor Inca worden idiote prijzen betaald heb ik gemerkt. Zorgvuldig loven en bieden, denk ik.

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik probeer in kontakt te komen met de verkoper en evt. een afspraak te maken. Ja ook mij leek de prijs wat hoog.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Dit is wel de 'luxere' versie. De mijne heeft een vandikte opzetstuk, waarbij het hout met ellebogenstoom moet worden doorgevoerd.
    Ik heb ook zoiets betaald. als het je lukt deze te bemachtigen ben ik jaloers .

Succes, Karel

Ook al leek de prijs wat hoog er is inmiddels een bod van 260 uitgebracht.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Tja, wat is duur. Mijn tweedehands bovenfrees was 250 euro. Als je een tool koopt dat degelijk geproduceerd is heb je er jarenlang plezier van. Het is hier al eens eerder aangehaald: bij plezierig dagelijks genieten van kwaliteit is de hoge aanschafprijs snel vergeten. Bij dagelijkse ergernis door gebrekkige kwaliteit wordt je voortdurend met je (dus relatief nog duurdere) slechte aankoop geconfronteerd.

Als ik het geld nu had liggen en mij niet bekend was dat er een forumgenoot interesse heeft zou ik meebieden, en de mijne met hulpstuk weer doorverkopen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    De verkoper reageert niet op mijn mailtjes. Hm :-(. Ook niet op mijn bod van € 280. Kennelijk was hij al in vergaande onderhandeling want het bankje is ondertussen verkocht zie ik op MP. Nou ja, mijn eigen bod vond ik al hoog.

Goed; we blijven opletten. kHeb geen haast.

klaas0639

Ha Klaas, overleg eens met O'peaty. Hij reviseert inca materiaal bij gelegenheid. Hij heeft nog wel wat staan en dat doet hij uitstekend. Hij heeft recent voor mij een lintzaag helemaal nagelopen. Ik kon hem vandaag ophalen. Ik ben er erg tevreden over ;-)),veel succes. Groet, Crossbow1958

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ja O'peaty had ik al gevonden maar heeft momenteel alleen een gereviseerde vandikte Incaatje. Ik sta op zijn "lijst van belangstellenden" :-)

dank
    mvg
    klaas0639

Forum Rechten