Wormy spalted Elm, Iep met slaap en worm tunnels.

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Ik had deze schaal al jaren geleden ruw voor gedraaid, en heb hem vorige week opnieuw gedraaid en afgewerkt, dit soort Iep (White Elm) is al vrij zacht hout waneer het normaal is, met slaap word dat nog meer zo.

Hij is niet als gewoonlijk strak en glad, maar ik vind dat met dit soort hout en "de look” dit best wel kan, in ieder geval hij zal zo blijven :).

Wormy spalted white Elm.jpg wormy spalted White Elm bowl ins.jpg Wormy spalted White Elm bowl.jpg Wormy Spalte White Elm bottom.jpg
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Puur natuur Leo zoals we het noemen.
Mooi.

Dank je Jacob :D, Yup :cool:

Erg mooi elke keer verkoop je ze of stapel je ze op ?:)

Dank je, ze gaan de deur uit als Ik er iemand voor kan vinden :), en dat is niet altijd makkelijk, vooral nu dat we bij een kleiner dorp wonen, en de grotere plaatsen Oost of West zo’n 200 km ver weg zijn.

Ik heb een expositie deze komende zomer (Juni 28 tot 2 Augustus) hier in De Kunst Galerie, ik hoop dat er genoeg bezoekers and toeristen komen en m’n werk willen kopen, wens me geluk :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.