Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014

Wormy spalted Elm, Iep met slaap en worm tunnels.

Ik had deze schaal al jaren geleden ruw voor gedraaid, en heb hem vorige week opnieuw gedraaid en afgewerkt, dit soort Iep (White Elm) is al vrij zacht hout waneer het normaal is, met slaap word dat nog meer zo.

Hij is niet als gewoonlijk strak en glad, maar ik vind dat met dit soort hout en "de look” dit best wel kan, in ieder geval hij zal zo blijven .

Wormy spalted white Elm.jpg wormy spalted White Elm bowl ins.jpg Wormy spalted White Elm bowl.jpg Wormy Spalte White Elm bottom.jpg

Puur natuur Leo zoals we het noemen.
    Mooi.

Erg mooi elke keer verkoop je ze of stapel je ze op ?

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirjacobsd Bekijk Berichten
    Puur natuur Leo zoals we het noemen.
    Mooi.
    Dank je Jacob , Yup

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door golddigger Bekijk Berichten
    Erg mooi elke keer verkoop je ze of stapel je ze op ?
    Dank je, ze gaan de deur uit als Ik er iemand voor kan vinden , en dat is niet altijd makkelijk, vooral nu dat we bij een kleiner dorp wonen, en de grotere plaatsen Oost of West zo’n 200 km ver weg zijn.

Ik heb een expositie deze komende zomer (Juni 28 tot 2 Augustus) hier in De Kunst Galerie, ik hoop dat er genoeg bezoekers and toeristen komen en m’n werk willen kopen, wens me geluk

heb je etsy.com al eens bekeken/geprobeerd? Lijkt me voor jou perfect

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamPonette Bekijk Berichten
    heb je etsy.com al eens bekeken/geprobeerd? Lijkt me voor jou perfect
    Thanks Sam, ja Ik weet van etsy, het is een van mijn “Top Sites” een klik en Ik ben er, maar het probleem is dat Ik liever hout draai dan werk aan het plaatsen van foto’s en dan het heen en weer mailen en verpakking en verzenden van mijn werk stukken, enz. enz.

Forum Rechten