Interieur varend woonschip

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Op een ander forum waarop ik actief ben, scheepspraet, is een forumlid zijn eigen varend woonschip aan het intimmeren. Nu is net de keuken klaar. Ik vind het een inspirerend ontwerp, en erg mooi uitgevoerd. Het staat me bij dat ik al eerder een linkje naar dat draadje heb gepost, maar kan het zo snel niet terug vinden. Daarom nog maar eens, het mag gezien worden vind ik.

Groet, Karel
 

nog een Wouter

Nieuw lid
6 mrt 2014
13
0
Als teaser dan dit draadje maar eens omhoog gooien.
Afgelopen paar maanden is aan de achterkant van het schip begonnen.
Het staalwerk is redelijk voor elkaar. Volgend jaar aan het intimmeren beginnen
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Mooi draadje op het scheepspraet forum. We zouden het op prijs stellen als je hier ook wat foto's plaats, van de opgeknapte stuurhut met adviezen van Tuoh etc.

jaap
 
P

Pel

Guest
Zie dit draadje voor het eerst, wist niet dat het forum Scheepspraet bestond, mooie strakke keuken wat hij gemaakt heeft, en het valt me op hoeveel ruimte er nog is. ik kan altijd zo heerlijk wegdromen als ik op een boten site kom. Het is altijd een droom van mij geweest om een boot te kopen, en zelf helemaal opknappen, het is er helaas nooit van gekomen.

Groet Pel.
 

nog een Wouter

Nieuw lid
6 mrt 2014
13
0
@baas: De stuurhut is nog niet opgeknapt. enkel het teak houtwerk uit de jaren vijftig afgeschuurd en opnieuw in de olie gezet.
Uiteindelijk wil ik er wel nieuw houtwerk opzetten volgens oorspronkelijk design (jaren twintig), maar dat komt helemaal op het einde (duurt nog wat jaren)
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Pel ik was 10 jaar toen ik mijn buurman mocht helpen met het
bouwen van zijn boot, ( helpen tussen haakjes ) dat was in 1955.
toen heb ik uitgeroepen “als ik later groot ben ga ik ook een bootbouwen”
55jaar later toen ik 65 jaar werd ben ik er inderdaad aan begonnen.
ik hoop hem in 2019 als alles meezit tewater te laten.
dus wie weet ga je er ook nog eens aan beginnen.2FCED0D4-97D0-4EED-B918-A8A48005A9EE.jpg
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Daar gaan we toch foto's van zien, al is het maar om mij weer eens verlekkerd te maken?

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.