Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: nieuwe site

nieuwe site

hallo allen,

Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe site online staan. Neem eens een kijkje en laat me weten wat je er van vindt.

www.dehoutdraaierij.nl

De komende weken zal er o.a. nog een 3 talen plugin bijkomen.

@Rick: kan je vast je open dag "liken" :-)
    Laatst gewijzigd door dehoutdraaierij; 16-05-14 om 06:36.
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Yes....me like !!!

Mocht ik iets aanpassen : Wanneer je door de menu's bladerd dan krijg je wel een erg duidelijk donker gekleurd blok op je "pijltje"....dit mag wat mij betreft iets subtieler.....
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Goeie site Ronald! Prettig leesbare, beknopte informatie, rustige opmaak, overzichtelijk. Het donkere vlakje waar de "houtfreak " hierboven het over heeft zou inderdaad wat minder donker mogen, maar voor de rest: niks meer aan doen.

Zelf gedaan? Ik zie nergens een verwijzing naar de bouwer? Ook geen copyright trouwens.

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Ronald op mijn mobiel ziet het er goed uit. Je hebt gekozen om onder de knop menu je winkel ed te plaatsen. Ik zou dit doen naast menu. Ook zou ik bij de schalen minimaal de diameter en hoogte vermelden.

- Ja op mobiel is alles anders Wim! maar op tablet en PC zit het naast elkaar... kan ik volgens mij niet veranderen helaas...
    onder het tabblad maten staan de maten. :-)
    - De vierkante zwarte blokken onder de cursor zal ik nog eens naar kijken...
    - Ik heb hulp gehad bij het bouwen hoor! veeeeel hulp...
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Forum Rechten