Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

inlegwerk Salvia bloemen en paraaf

Voor een goede vriend het volgende doosjes gemaakt. niet geheel passend als ik wil, mede door de werking van het multiplex en de smalle lange vorm.
    Het is voor een brievenopener en div. pennendoosje.

Het is eigen ontwerp met de paraaf van de toekomstige eigenaar verwerkt in een schildje.

gelukkig zeggen foto's veel meer:

Salvia box Frans-1.jpg

Salvia box Frans-2.jpg

Salvia box Frans-3.jpg

Bram

Bram mooi inlegwerk. Dat is met de nodige preciezie in elkaar gezet. Erg kunstig.

Groet Jos.

zeer mooi Bram. Ik ben er bewust van dat daar een aantal uurtjes zijn ingekropen.
    Grote waardering voor je kunstwerkje.
    Proficiat.

Mooi inlegwerk en mooie kleuren.
    Zou wel een fotoreportage van de werkzaamheden willen zien. Is vast heel leerzaam.
    Misschien voor de volgende keer?

Wat een prachtig doosje Bram, het inlegwerk geeft echt een extraatje aan de vorm en het hout van het doosje.

jaap

@Meron: misschien dat ik dat wel eens doe, maar als ik dit werk doe is het bijna mediterend en vergeet ik zulke dingen.

@Jaap: het makassar ebony zijn fineer resten van mijn hangkast project. Ben heel blij dat ik nog wat m2 extra heb en leuke reststukken voor inlegwerk. En de vorm ben ik ook content mee.

Forum Rechten